בעקבות מכתב שהגיע למועדון הכדורגל מכבי תל אביב על ידי חברת היכלי הספורט המנהל את איצטדיון בלומפילד, התקבל נוהל חדש לכניסת נכים המתניידים בכסאות גלגלים בנוסף למלווה בצורה מבוקרת ובאמצעות כרטיסי כניסה, נוהל שייכנס לתוקף כבר ממשחק הבית הקרוב.

בעקבות העובדה שבאצטדיון בלומפילד יש מספר מקומות מוגבל של כשלושים כיסאות המיועדים לנכים המתניידים בכיסאות גלגלים, ועל מנת לשמור על בטיחות הצופים, לא תותר כניסת נכים מעבר לכמות המקומות המיועדת לכך.

מכבי תל אביב ממשיכה במדיניות ארוכת השנים על פיה נכים המתניידים באופן קבוע בכיסאות גלגלים יחד עם המלווים שלהם, לא ישלמו עבור כרטיס כניסה למשחק אלא יקבלו כרטיסי כניסה למשחקי הבית של מכבי ת"א.

הנוהל יתבצע כדלהלן:

במשחקים גדולים דוגמת הדרבי, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, משחקים במסגרת אירופית ומשחקי הכרעה על אליפות תתבצע הרשמה מוקדמת באמצעות שליחת אימייל לכתובת support@leaan.co.il  ובצירוף צילום תעודת נכה ותיאום מראש. במשחקים אלה, תינתן עדיפות לנכים המלווים את המועדון במהלך השנים האחרונות, אך במקביל תיפתח הרשמה כשבוע לפני משחקים מסוג זה.

במשחקים רגילים  יהיה מדובר בהגעה לאצטדיון לקופות 10-11 וקבלת כרטיסים כנגד הצגת תעודת נכה, הכניסה תהיה על בסיס מקום פנוי בלבד.

ברצוננו להדגיש כי הכניסה הינה לנכים המתניידים בכיסא גלגלים באופן קבוע.

אנא שימו לב! למשחק הדרבי הקרוב יש לשלוח מייל לכתובת support@leaan.co.il