שאלות נפוצות – המנוי הדיגיטלי

אני לא מצליח להתחבר לחשבון, מה עליי לעשות?

אם אין ברשותכם את שם המשתמש והסיסמא לאתר לאן או שאינכם מצליחים להתחבר למנוי הדיגיטלי פנו למספר הוואטסאפ של לאן – 0503002526.

נתקלתם בקושי בהורדת המנוי?

ניתן לפנות בהודעה לוואטסאפ של לאן – 0503002526 – בו תוכלו לקבל מענה שיעזור לכם לפתור את הבעיה.

אין לי סמארטפון. האם אני יכול לקבל מנוי פלסטיק במקום המנוי הדיגיטלי?

לא ניתן לקבל מנוי פלסטיק במקום המנוי הדיגיטלי. בכל מקרה של בעיה פרטנית ניתן להגיע לעמדת השירות בקופות האיצטדיון ונציג שירות יסייע בפתרון.

נגמרה לי הסוללה בטלפון. איך אכנס לאיצטדיון?

ראשית, מומלץ להטעין את הטלפון לפני ההגעה לאיצטדיון במקרה של בעיה ניתן לקבל שירות מנציג שימתין בעמדת השירות בקופות האיצטדיון.

יש לי בעיית קליטה/ אין לי חיבור אינטרנט בכניסה לאיצטדיון. מה עליי לעשות?

מומלץ להתחבר לחשבון ולפתוח את המנוי הדיגיטלי מראש לפני ההגעה לאיצטדיון. בעלי מכשיר IOS? מומלץ לשמור את המנוי בארנק הדיגיטלי (Wallet ו-GooglePay). המנוי יהיה זמין עבורכם במהירות ובלא צורך בהתחברות.

לא אגיע למשחק ספציפי שכלול במנוי, האם אני יכול להעביר את המנוי לחבר?

כן. ניתן להעביר את הכרטיס למשחק הספציפי באמצעות אופציית "ניהול מנוי" שנמצאת באתר "לאן".

איך מנהלים את המנוי?

  1. נכנסים לאזור האישי שלכם באתר "לאן"
  2. לוחצים על טאב הכרטיסים בתפריט, מסמנים את המשחק הרלוונטי ולוחצים על כפתור "הדפסה חוזרת"
  3. ברגע שלחצתם הכרטיס יישלח לכתובת המייל שלכם וייגרע אוטומטית מהמנוי. שימו לב! אם לחצתם יותר מפעם אחת הכרטיס הקודם יבוטל והכרטיס החדש שתקבלו הוא הכרטיס איתו יהיה ניתן להיכנס למשחק.