שוער מכבי ת"א שהעפיל השבוע לאליפות אפריקה דיבר בין השאר על שאיפות הקבוצה במסיבת העיתונאים היום

מכבי ת"א ערכה היום בצהריים את מסיבת העיתונאים הרגילה לפני משחק כאשר וינסנט אניימה ואוסקר גארסיה התייצבו מול העיתונאים לפני הפועל עכו בשבת. כרטיסים למשחק ניתן עדיין לרכוש בקרית שלום או ב'לאן' ובנוסף לכך המועדון מעמיד לרשות האוהדים הסעה מסובסדת, פרטים מלאים בעמוד הכרטיסים באתר.

http://www.youtube.com/watch?v=oZQuO36-Qd4&feature=youtu.be

השניים התייחסו למשחק נגד הפועל עכו בשבת: "אני יודע את ההיסטוריה של המפגשים האחרונים עם הפועל עכו אך אפשר להשתמש בזה כמוטיבציה לשנות את הסטטיסטיקה". אניימה דיבר על מצב ההגנה לקראת המשחק: "יכול להיות שיהיו חיסורים אך המבנה ההגנתי יהיה טוב לא משנה מי ישחק. המאמנים מכינים אותנו להיות הגנה חזקה אך אנחנו לא רק הגנה יש לנו קבוצה טובה בהגנה וגם בהתקפה".

אוסקר גארסיה דיבר על כך שאניימה יחסר לקבוצה בזמן אליפות אפריקה שתחל בינואר: "אני שמח בשבילו זה דבר טוב וחשוב לשחק עבור המדינה שלך בטורניר כמו אליפות אפריקה והוא ישחק שם ברמה גבוהה". לאחר מכן התייחס גם אניימה בעצמו לנושא: " זה כואב להחמיץ משחקים בשלב כזה כי יש לי ולקבוצה מטרות, אנחנו רוצים להיות על הפודיום בסוף העונה וכל נקודה שנצבור חשובה".

אניימה הוסיף גם על ההשתלבות שלו בקבוצה והמטרות לעונה זו: "אני שמח שאני חלק מהפרויקט של מכבי ואני שמח להיות עם המאמן והצוות שיש כאן. אנחנו רוצים להיות הקבוצה הכי חזקה, אולי אין לנו השמות הכי גדולים אבל אנחנו רוצים להשיג תארים ואני חושב שנצליח לעשות את זה". השוער הניגרי נשאל על ההווה במכבי ת"א לעומת עברו בקבוצות אחרות והשיב: "אני נהנה כרגע במכבי ולא רוצה להיכנס להשוואות של שחקנים וקבוצות. לכל אחד יש את העקרונות שלו ואני מכבד את החוקים והפילוסופיות של כולם".

מעבר לאניימה שהעפיל לאליפות אפריקה עם ניגריה ישנם מספר שחקני מכבי ת"א ששיחקו במדי נבחרות ישראל ואליהם התייחס אוסקר גארסיה: "כמובן שאני שמח על התוצאות של נבחרת ישראל כי זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב אם כמות כזו של שחקנים הולכת לנבחרת".