מכבי ת"א הוגרלה למפגש חוץ נגד מכבי נתניה בסיבוב ח' של גביע המדינה

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה נערכה היום במשרדי ההתאחדות לכדורגל והולידה מפגש מסקרן למכבי ת"א. הצהובים יצאו למשחק חוץ נגד מכבי נתניה ויזכו לשחק לראשונה באצטדיונה הביתי החדש של נתניה לאחר שמפגש הליגה בתחילת העונה שוחק בר"ג. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הזה גם בעונת 2009/10, במשחק אותו מכבי ת"א אירחה בבלומפילד וניצחה 1-3. בשני המפגשים העונה בין הקבוצות בליגת Winner ניצחה מכבי ת"א פעמיים, 1-0 בסיבוב הראשון בר"ג ובסיבוב השני בבלומפילד 1-2. גם בגביע הטוטו ידם של הצהובים כחולים הייתה על העליונה עם ניצחון 0-3 במשחק בית שנערך באצטדיון המושבה.

 סיבוב ח' ישוחק בתאריכים 29/30.1 והמפגש של מכבי ת"א נגד מכבי נתניה הוא אחד מארבעה משחקים על טהרת ליגת העל. מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה אמר את דברו לאחר ההגרלה: "זוהי הגרלה קשה נגד קבוצה מולה התמודדנו העונה גם בליגה וגם בגביע הטוטו. מצפה לנו משחק לא קל, בעיקר כי הוא מחוץ לבית".

 גיל פישל, מנכ"ל מכבי נתניה אמר: "זו הגרלה לא קלה לנו, אבל גם לא קלה להם לפי דעתי ואם הם חושבים שזאת הגרלה קלה אז זה טוב לנו. סה"כ אני חושב שזו חוויה, משחק עם שני מועדונים גדולים והרבה קהל. זה הגביע. אני חושב שכל משחק שבא אנחנו רוצים לנצח, בייחוד בגביע וזה עוד שלושה שבועות אז אני מקווה שנהיה במצב הכי אידיאלי. כל משחק אנחנו רוצים לנצח ואין בכלל שיקול אם זה משחק כזה או אחר. זה משחק הכי קשה, זה יכול היה להיות הגמר, אך אומרים שלגביע חוקים ודרכים משלו. בוא נגיד שבשביל להניף את הגביע צריך לנצח גם את מכבי תל אביב".