קשר מכבי ת"א מאוכזב מהפסד אך מסתכל הלאה להמשך העונה: "יהיו לנו עוד הרבה משחקים מכריעים"

מכבי ת"א הגיעה אמש למשחק חוץ באשדוד בניסיון לשמור על הפער בצמרת ועל הדרך גם להוריד קוף מהגב. שלושה משחקי חוץ רצופים בליגה הצהובים לא הצליחו לנצח עד אתמול ולצערם הרצף גדל לארבעה עם הפסד 1-0 בעיר הנמל. יאיא פטי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-59 ולמרות מספר הזדמנויות קורצות הצהובים לא הצליחו למצוא את הרשת. ההפסד באשדוד הוא החמישי העונה של הצהובים, ארבעה מתוכם מחוץ לבלומפילד.

מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה אמר לאחר המשחק: "במחצית הראשונה היינו טובים, היו לנו הרבה הזדמנויות ובמחצית השנייה המשחק היה יותר מאוזן, ההבדל היה שהם הצליחו להבקיע ואנחנו לא. אם היינו מבקיעים במחצית הראשונה התוצאה הייתה יכולה להיות 0-3 או 1-3 לטובתנו אך לא היינו מדויקים היום". 

אוסקר נשאל על השיפוט במשחק ונתן את ההתייחסות שלו: "לשופט יש תפקיד קשה מאוד וכמו מאמן או שחקן לפעמים עושים דברים נכון ולפעמים עושים טעויות. הדבר הטוב הוא שבטלוויזיה כולם יכולים לראות מה היה". מאמן הצהובים התייחס בקצרה גם למשחקי הקבוצות האחרות שנמצאות בצמרת: "זו לא בעיה שלי מה הקבוצות האחרות יעשו, אני חושב רק על הקבוצה שלי".

דור מיכה המשיך את דבריו של מאמנו והתייחס גם הוא למאבק הצמוד בצמרת: "אנו מודעים לצמרת הצמודה ולליגה שהיא מאוד תחרותית. כשנגיע לשלבים המכריעים, מי שתהיה יציבה ותיקח את הנקודות, תזכה. לגבי המשחק ביום שני, גם בית"ר וגם הפועל בצמרת, אז אנחנו אוהדים את עצמנו".

הקשר דיבר גם על משמעות ההפסד של קבוצתו: "אין ספק שההפסד הוא אבידה גדולה אך הדרך ארוכה מאוד ויהיו לנו עוד הרבה משחקים מכריעים שנצטרך לקחת בהן נקודות". אין ספק שזו לא היכולת שאנחנו צריכים להציג ואנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. בהמשך העונה נצטרך לנצח גם משחקי חוץ כדי ללכת עד הסוף". על הקהל הצהוב שמילא את היציעים באשדוד אמר מיכה: "הרגשנו בבית ולא במשחק חוץ כי היה פה קהל שדחף אותנו כמו בבלומפילד".

http://www.youtube.com/watch?v=qMiBIqMZMig&feature=youtu.be