למרות התיקו שהשאיר את הצהובים בראש הטבלה קשר הקבוצה יצא עם תחושת פספוס מהמשחק: "בית"ר הגיעו למצב אחד וכבשו"

אין הרבה משחקים שיכולים להביא 26 אלף צופים לאצטדיון רמת גן ביום חורף קר וגשום אך התיקו 1-1 של מכבי ת"א נגד בית"ר ירושלים אמש, עשה זאת. הצהובים ששיחקו בלבן, סיימו בתיקו ראשון העונה שהשאיר אותם במקום הראשון בטבלה בתום הסיבוב הראשון של ליגת העל. למרות הגשם הכבד שירד לפרקים שחקני מכבי ת"א איימו על שער המארחים והשיגו שער יתרון מרגלי אלירן עטר. קובי מויאל השווה ומנע ממכבי ת"א לקחת את כל שלוש הנקודות.

רפי דהן שנכנס כמחליף במחצית השנייה שם את הדגש על מה שלדעתו הביא לאובדן שתי הנקודות: "הייתה חסרה לנו סיומת היום, הם הגיעו למצב אחד כל המשחק וזה נכנס להם. אנחנו החמצנו, לא ניצלנו מצבים ואיבדנו שתי נקודות אבל עכשיו הראש במשחק נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. ברור שאם היינו מנצחים זה היה יותר טוב אבל אי אפשר לנצח כל העונה. נבוא למכבי חיפה עם הראש למעלה".

דהן דיבר גם בפן האישי: "אני עובד קשה באימונים, מחכה לצ'אנס לשחק ולחזור להרכב ומקווה לקחת אותו בשתי ידיים". לגבי ציפיות הקבוצה המשך העונה אמר הקשר: "יש כאן סגל מצוין ומלוכד, צוות מאמנים מצוין שנותנים לנו הכל ואני חושב שאנחנו צריכים ללכת עד הסוף".

מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה גם הוא לא היה שבע רצון מאובדן שתי נקודות: "אני לא מרוצה בגלל שלא הבקענו בכמה מצבים טובים מאוד אבל אני חושב ששיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. השחקנים לפעמים מבקיעים ולפעמים מחמיצים והיום החמצנו ומצד שני אם אתה מאבד ריכוז היריב יכול להבקיע. אם היה לנו קצת יותר ריכוז היום היינו יכולים לנצח אך ככה זה, בכדורגל הכול יכול לקרות".

לגבי מיקום הקבוצה בפסגת הליגה בסיום הסיבוב הראשון עם 28 נקודות אמר אוסקר: "אני מרוצה ואני חושב שגם כל האוהדים מרוצים. בתחילת העונה אמרנו שאם נסיים עם מאזן כזה של נקודות כולם יהיו שמחים". אוסקר סיפר גם על החוויה לשחק מול 28 אלף צופים: "בשבילי ובשביל השחקנים זה היה מצוין לשחק לראשונה העונה באווירה כזו עם מספר כזה של אוהדים".

הקפטן, שרן ייני חש גם הוא אכזבה מאובדן שתי הנקודות: "היינו שווים שלוש נקודות היום, היינו צריכים להבקיע את השערים שלנו אך לא עשינו וחבל גם על הגול שקיבלנו". שוער הצהובים, וינסנט אניימה התייחס לתוצאה הסופית בצורה אפילו מחמירה יותר מחבריו: "בשבילי הפסדנו את המשחק, למרות שהמשחק הסתיים בתיקו מבחינתי הפסדנו שלוש נקודות היום".