הארגון הבינלאומי Superbrands בחר במכבי תל אביב כאחד מ-312 מותגי העל בישראל, מדובר במועדון הספורט הראשון בישראל שנכנס לרשימה היוקרתית.
מכבי ת"א נכנסה לרשימת המותגים החזקים ביותר בישראל, לצד רשימה של מועדונים מהגדולים בעולם המייצגים את הרשימה במדינות שלהם כמו באיירן מינכן, ברצלונה, מנצ'סטר יוניטד, צ'לסי ועוד. מכבי נכנסה לרשימה כמותג הספורט הראשון בישראל כשהמותג מכיל יחד את מועדון הכדורגל והכדורסל.
בחירת המותגים נעשתה אחרי מיפוי של הארגון את המותגים הפועלים במדינה והרכבת רשימה של כ–2,300 מותגים. בשלב השני, צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, המורכב מ–127 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים, ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה. רק המותגים שקיבלו מהשופטים ציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים. בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג (800 צרכנים) את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל–25 קטגוריות. לאחר שקלול דירוגי הצרכנים, נמדד כל אחד מהמותגים אל מול רף הסופרברנדס, וכל מותג שעבר את הרף – הוכרז כסופרברנד בישראל.