לנרי קהינדה כבש את השער היחיד במשחק ההכנה האחרון של הצהובים לפני גיורי ביום רביעי

מכבי תל אביב סיימה עם משחק ההכנה האחרון שלה לפני גיורי בניצחון 0-1 על הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. אחרי שלושה משחקי הכנה במחנה האימונים באוסטריה ומשחק נגד מ.ס אשדוד מוקדם יותר השבוע, עברו הצהובים בהצלחה את המבחן האחרון לפני תחילת המשחקים הרשמיים. המחצית הראשונה בקרית שלום הייתה בשליטת שחקני האלופה שהחמיצו מספר מצבים מסוכנים. ברק יצחקי הגיע פעמיים לכדי סיכון השער של ראשון לציון וגם טל בן חיים ודן איינבינדר ניסו את מזלם ללא הצלחה.

במחצית השנייה ערך מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה, מספר חילופים ואחד השחקנים הטריים בתחילת המחצית השנייה, לנרי קהינדה הכריע את המשחק בדקה ה-54. מהלך יפה של טל בן חיים הסתיים בבעיטה לקורה ועל הכדור החוזר עט החלוץ הניגרי שכבש מקרוב. יואב זיו שנכנס גם הוא במחצית השנייה נפצע בראשו ונזקק לחמישה תפרים.

המשחק הבא של הצהובים יהיה המשחק הרשמי הראשון שלהם לעונת 13/14 כאשר הם יצאו להונגריה להתמודד נגד גיור בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. המשחק שייערך ביום רביעי הקרוב (17.7) בשעה 21:30 ישודר בערוץ ONE. כרטיסים למשחק ניתן יהיה לרכוש בקופות האצטדיון בגיור או לחילופין להזמין דרך משרד הכרטיסים 'לאן' ולאסוף בקופות האצטדיון. הקופות לאוהדי מכבי ת"א ייפתחו בשעה 18:30 (שעון מקומי) ויהיו ממוקמות בחניון של המלון שנמצא מאחורי היציע של אוהדי מכבי.