הקבוצה קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת הפועל רעננה: "הם ספגו מעט שערים כמונו"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את ההכנות האחרונות לקראת המפגש מחר באצטדיון בלומפילד מול העולה החדשה הפועל רעננה. מאמן הקבוצה שוחח עם העיתונאים לקראת המשחק והתייחס להתמודדות מול הקבוצה שערב המחזור תפסה את המקום הרביעי בטבלה. "התוכנית היא תמיד להקפיד על העקרונות שלנו, על צורת המשחק שלנו, אבל לשים לב למשחק של היריבה. זאת קבוצה שספגה מעט שערים כמונו, קבוצה מאורגנת היטב, עם מעבר טוב מהגנה להתקפה, קבוצה שיודעת בדיוק איך לייצר יתרון ממצבים ולכבוש וזה משהו שאנחנו תמיד מנסים להימנע ממנו. נקווה שנצליח להופיע באופן הזה ולא לספוג שערים".

"המשחקים בשלב הבתים של אירופה הם משחקים בקצב מהיר ועצימות גבוהה, לא רק פיזית אלא גם מנטאלית. על סמך הניסיון של הכדורגל הישראלי בעשר השנים האחרונות, בו קבוצות שיחקו בשלב הבתים, ניתן להסיק שיש הבדלים בנושא הזה ואנחנו מנסים להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר. כדי להתמודד בשתי המסגרות אנחנו נדרשים לנצח משחקים דרך העקרונות שלנו ולהשיג את התוצאה אותה אנחנו מחפשים. עד כה אני מאד מרוצה ממה שראיתי מהשחקנים שלי, אבל אנחנו צריכים להבין שיש משחקים בהם קשה לשמור על ריכוז מלא, ולהיות מוכנים לחלוטין מבחינה מנטאלית ופיזית. אנחנו בני אדם ואנחנו תמיד מנסים להתנהל בצורה הטובה ביותר שלנו כדי להופיע ולהשיג את התוצאות".

http://www.youtube.com/watch?v=OTRXzjpBJ6Q

הקשר דור מיכה שנעדר בחודש וחצי האחרון בגלל פציעה התייחס לחזרה למגרשים: "קודם כל אני שמח מאד לחזור, אני כבר בריא לחלוטין. צריך להגיד מילה טובה לצוות הרפואי שעבדו איתי והכינו אותי למצב בו כרגע אני בכושר מצוין ואני מצפה לחזור ולשחק כבר. ראינו כבר השנה שרעננה עשתה חיים קשים להרבה קבוצות, הם באמת קבוצה טובה, קבוצה שעומדת טוב על המגרש. אני חושב שנערכנו כבר למשחקים כאלה בעבר ונצטרך להיערך לאחד כזה גם עכשיו. נערכנו למשחקים כאלה בעבר וזה לא חדש שקבוצות באות נגד מכבי, בטח בבלומפילד, ומסתגרות וזה בסדר גמור ולגיטימי. אז אנחנו נצטרך למצוא לזה פתרונות, אני בטוח שיש לנו כאלה, רק שנצטרך להביא את זה למגרש".

הקשר התייחס גם לכושר הנוכחי שלו ביחס לעונה שעברה: "ברור שבאופן טבעי אחרי השנה שעברה ששיחקתי הרבה והייתי חלק משמעותי בעונה, אז חשוב לי לעשות עוד קפיצת מדרגה השנה ולהשתפר עוד ביכולת שלי כדי להשפיע על הקבוצה. עם הפציעה והסגל הרחב אז שיחקתי קצת פחות, אבל כל דקת משחק שתהיה לי אני אעשה הכל ואתן את כל מה שיש לי על המגרש. אני מרגיש שאני לומד מהמאמן כמו כל השחקנים, אני בתהליך התקדמות ואני מקווה עשיו אחרי הפציעה לרוץ קדימה".