מאות אוהדים צהובים יצרו אווירה מחשמלת באימון הפתיחה הרשמי של האלופה

כחודש לאחר סיומה של עונת 2013/14 החלו היום באופן רשמי ההכנות לעונה החדשה, 2014/15. מתחם האימונים בקרית שלום אירח את אימון הפתיחה הרשמי וכמיטב המסורת אוהדי הקבוצה ניצלו את ההזדמנות לקבל את פניה של קבוצתם לקראת העונה החדשה. מאות האוהדים שהגיעו למתחם הוכנסו בצורה מסודרת לתוך מגרש האימונים שם החלו בחגיגות. האוהדים השמחים קפצו על השחקנים, שרו וכמובן לא החמיצו הזדמנות לתמונה עם השחקנים. המאמן אוסקר גארסיה שחזר לאחר שנה בברייטון האנגלית התקבל בחום ע"י האוהדים ששמחו לראותו שוב בקרית שלום.

המאמן כמו שאר השחקנים מצא עצמו מהר מאוד על כתפי האוהדים שהמשיכו לחגוג במשך כחצי שעה עד אשר עברו ליציע והמשיכו לעודד משם. חלק מהאוהדים שנכנסו למתחם האימונים לבשו את החולצה הרשמית החדשה שהושקה רק לפני כמה ימים. באימון נטלו חלק כל שחקני הקבוצה כולל אלה שהשתתפו במשחקי הנבחרת מוקדם יותר בחודש יוני. גם מושיקו לוגסי, תומר חנצ'ינסקי שחזרו מהשאלה היו חלק מהאימון הראשון של עונת 2014/15. הפנים החדשות היו של יובל שפונגין שחזר לקבוצת נעוריו לאחר ארבע שנים ובן רייכרט שהצטרף מעירוני רמה"ש.

לאחר שהאוהדים חזרו ליציע הם המשיכו לשיר לשחקנים שחזרו להתרכז בהכנות והשלימו אימון מלא כמתוכנן. הצהובים ימשיכו באימונים רגילים בקרית שלום עד ליום שישי הבא (27.6) אז יצאו למחנה אימונים בן עשרה ימים באוסטריה. עוד לפני כן תיערך ביום שני הבא (23.6) הגרלת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

לתמונות נוספות מאימון הפתיחה החגיגי כנסו לעמוד הפייסבוק והגוגל פלוס של הקבוצה

http://www.youtube.com/watch?v=9Lj3i0g13EE&feature=youtu.be