אמש (ד') מספר ילדים מעמותת 'חינוך לפסגות' הגיעו לאיצטדיון 'נתניה' כש-Hisense ביחד עם 'קרן מכבי תל אביב' הצליחה לייצר ערב חד פעמי בתא הצפייה של הספונסרים של מכבי.
הייסנס, ענקית האלקטרוניקה הסינית שהמוטו שלה הם "טכנולוגיה, איכות, יושרה ואחריות", הראו זאת אמש כאשר ארחו בתא הצפייה שלהם ילדים מחינוך לפסגות במושבים הטובים ביותר באיצטדיון. העמותה שנועדה לגשר על פערים בחברה וליצור שיוויון הזדמנויות בשביל ילדים, והיא ארגון ללא רווח שמועדון מכבי תל אביב משתף עימה פעולה לעיתים תדירות מאוד בכל הקשור לתכניות חינוכיות וספורטיביות.
רמי פרנסיס, סמנכ"ל מכירות בהייסנס דיבר על המחווה של נותנת החסות ואמר: "הייסנס היא לא רק אחת מהספונסרים של מכבי תל אביב שמפרסמת על הדשא ומוכרת טלוויזיות, אלא גם שותפים שמחזירים חזרה לקהילה בשיתוף עם 'קרן מכבי'. זהו לא אירוע חד פעמי, ואנחנו נרגשים לקראת הפעיליות הבאות שיתרחשו במשך העונה. החוויה מאמש הייתה נהדרת, ובסוף אני הייתי יותר נרגש מהילדים עצמם!".