האם ניתן לעשות איחוד משלוחים?
לא. ברגע שהזמנה חדשה נכנסת למחסן מתחיל אוטומטית ליקוט של המוצרים, המשלוח מוכן במחסן לשילוח ולא ניתן לשנות או לאחד משלוחים לאחר סיום ההזמנה.

האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?
לא, הרכישה היא באמצעות חנות האונליין בלבד.

האם ניתן להדפיס שם ומספר על חולצות משחק מעונת 2018/17?
לא.

האם ניתן להחליף או להחזיר חולצה עם הדפסה?
לא, ע"פ חוק הגנת הצרכן, לא מתאפשרת החזרתו של מוצר בהתאמה אישית.

האם יש מבצעים זהים בחנויות האופליין?
לא. בחנות בקריית שלום ובעמדת המכירה בסינמה סיטי ראשל"צ יש 20% הנחה על כל החנות.

האם מוצר מסוים נמצא במלאי בחנות?
לא, המלאים בחנויות משתנים בקצב מהיר ואין לנו אפשרות להבטיח שפריט מסוים יישאר עד להגעה לחנות.

מהם זמני האספקה?
כפי שמופיע בתקנון, בימי ה-Yellow Friday אנחנו מתחייבים לאספקה עד הבית או לחנות המועדון עד 21 ימים עסקים, לרוב אנחנו מצליחים לספק את החבילות בתוך ישראל בפחות מזה.

מה המידה המתאימה לי ביותר?
טבלת המידות המדויקת ביותר נמצאת בחנות האונליין.

איך אדע שהחבילה שלי הגיעה לחנות?
סמס ומייל ישלחו למשתמש שאיתו נרשמת לאתר המועדון.

מדוע הקופון שקיבלתי בעבר לא בתוקף?
אין כפל מבצעים ביילו פריידי.

האם אמור להתחדש מלאי של מוצר כלשהי?
לא אמור להתווסף מלאי חדש, כל המלאים שנמצאים במחסני המועדון מוצגים בחנות.

האם המחירים אמורים להשתנות?
אי אפשר לדעת, מבצעים עולים ויורדים במהלך ימי המכירה.

האם ניתן לשריין מלאי של פריט מסוים לפני קנייה?
לא. מדובר במערכת אוטומטית שגורעת מהמלאי מיד לאחר הרכישה. אין אפשרות לשריין מלאי.

איפה יתבצע האיסוף העצמי לפני המשחק נגד מ.ס אשדוד?
כל הפרטים לגבי האיסוף העצמי ישלחו בהודעת טקסט לפני המשחק. שימו לב, ייתכן ובמהלך ימי המכירה תיסגר האופציה לאיסוף עצמי לפני המשחק נגד מ.ס אשדוד.

האם יהיה איסוף עצמי מחנויות או מעמדות אחרות מלבד קריית שלום?
לא, איסוף עצמי יתאפשר אך ורק מהחנות בקריית שלום.