בשבוע אחד רשם גאורגיוס דוניס שני ניצחונות במוקדמות ליגת האלופות והוביל את מכבי לסיבוב השלישי במפעל. אחרי הניצחון 0:3 הערב (רביעי) על סודובה סיכם המאמן ואמר: אני חושב שהשחקנים נתנו את הכל במשחק. אני אהבתי לראות אותם נלחמים על כר הדשא. השחקנים תמכו אחד בשני במגרש וחיפו אחד על השני. הם נתנו 100% על המגרש ולא אפשרנו ליריב להגיע כמעט למצבי הבקעה. מלבד הניצחון אני מרוצה גם מההופעה של השחקנים".

על העובדה שהיריבה הליטאית כמעט ולא הגיעה למצבי הבקעה אמר המאמן: "אמרתי לשחקנים במהלך השבוע, כשהתכוננו למשחק, שכל משחק הוא שונה. גם אם אנחנו נשחק בתוך שבוע נגד אותו יריב כל משחק יהיה לגופו ושונה מקודמו. זה אומר שאנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו, בטקטיקה להיות ממושמעים ולשמור על תוכנית המשחק שלנו וככה ננצח את כל הקרבות בהגנה ובהתקפה. עשינו את זה במשך 93 דקות ואני שמח עבור השחקנים שלי ושמח על העפלה לסיבוב השלישי".

"אמרתי מההתחלה שהשחקנים צריכים לשחק ביחד", הוסיף המאמן. "אם הקבוצה רוצה להצליח כל השחקנים צריכים להיות יחד כדי לנצח. לא ניתן לנצח בכדורגל באופן אינדבידואלי. לכן כשהגעתי לארץ וראיתי את הקבוצה הרגשתי את האווירה הטובה באימונים. השחקנים עבדו קשה באימונים ואנחנו חייבים לשמור על זה, לשפר מה שצריך וככה נצליח העונה".