מכבי תל אביב תעלה מחר (שלישי, 22:00) למשחק פלייאוף ליגת האלופות נגד רד בול זלצבורג. מכבי תגיע למשחק לאחר שבימים האחרונים נמצאו 7 שחקנים חיוביים לנגיף הקורונה והיום (שני) סיפר איתן טיבי על ההכנות למשחק בצל ההתפתחויות האחרונות.

"זה מצב לא רגיל. עבורי במיוחד, זה משהו שלא ציפינו לו", הודה טיבי, "אבל אין דרך אחרת. זה המצב שנצטרך לתמודד איתו ולעשות את המיטב. אנחנו בשלב שלא כל אחד זוכה להיות בו. אנחנו צריכים להיות מפוקסים בלנסות לעבור את המשוכה הזו בצורה הטובה ביותר".

"גם נגד באזל לא נתנו לנו סיכויים אבל עשינו משהו שאף אחד לא האמין בו", הוסיף הבלם הוותיק, "אני מאמין שבסופו של דבר יש משהו אחד שהוא החשוב ביותר –  האמונה שלנו והביחד שלנו. לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים על מנת לנצח".

על הניסיונות להתרכז במשחק עצמו:
"לא קל לעשות את זה, אבל אנחנו חייבים. בשנים שלי במכבי לא הגענו הרבה פעמים למעמד הזה. זה משהו שלא קורה הרבה וצריך להתרכז במטרה הזו ולעשות הכל כדי להגשים את החלום של כל שחקן וכל בן אדם במערכת פה".

לסיום הבהיר טיבי: "אני יודע דבר אחד בחיים. כלום לא ידוע. אתה אף פעם לא יודע מה יהיה. מחר יום חדש, תעשה את הכי טוב כדי להצליח. אין דרך אחרת. אם נבוא עם אמונה וביחד ונעשה הכל כדי להצליח  – דברים טובים יכולים לקרות".