שאלות נפוצות
ריכזנו מספר שאלות אשר עשויות לעזור לכם בעת הליך הרכישה, ולחסוך לכם זמן רב. במידה ולא מצאתם את התשובה שחיפשתם, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדרכים הבאות:
- מומלץ! בכתובת המייל שלנו shop@mtafc.com
- הודעה בMESSENGER בעמוד הפייסבוק שלנו
- מענה טלפוני בין השעות 10:00-14:00 בימי א'-ה'. 1599-500377
אנא הקפידו לרשום בצורה מפורטת את המקרה עליו תרצו עזרה. אנא צרפו את מספר ההזמנה והתמונות במידת הצורך.
מה הם זמני האספקה?
אנחנו מתחייבים לספק את ההזמנות עד 21 ימי עסקים במשלוח עד הבית ובאיסוף מהחנות בקרית שלום. במקרה שבחרתם באיסוף עצמי, יש להגיע רק לאחר קבלת הודעה – הזמנתך מוכנה לאיסוף רק לאחר קבלת SMS .
איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?
אישור ההזמנה ישלח למייל עד 15 דקות מרגע קבלת ההזמנה.
יש לי קופון הנחה/זיכוי, כיצד ניתן להשתמש בו?
ניתן להזין את קוד הקופון בעמוד 'סל הקניות'. אנא שימו לב שהקלדתם את כל פרטי הקופון, כולל אותיות ומספרים. לא ניתן להשתמש ביותר מקופון אחד.
האם ניתן להשתמש בשני קופונים?
לא, ניתן להזין קופון אחד בלבד בכל הזמנה.
האם ניתן לאחד כמה הזמנות שעשיתי?
לא, עקב העומס הצפוי, לא ניתן יהיה לבצע איחודי הזמנות.
האם ניתן להוסיף פריטים להזמנה לאחר סיומה?
לא תתאפשר הוספת פריטים להזמנה לאחר שהושלמה.
האם אפשר להחליף מידה לאחר ביצוע ההזמנה?
בהזמנות שנעשות בתקופת הבלק פריידי לא יהיה ניתן לבצע שינויים לאחר השלמת ההזמנה.
האם ניתן לבטל את ההזמנה?
כל עוד ההזמנה לא טופלה במחסן יהיה ניתן לבטל. במידה וההזמנה יצאה אל הלקוח, חובה על הלקוח לקבל את ההזמנה ולאחר מכן להגיע לחנות/ליצור קשר עם שירות הלקוחות במידה והוא מעוניין לבטל.
האם האתר מאובטח?
כן. כל הרכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות.
שכחתי את שם המשתמש/סיסמא שלי, איך משחזרים?
פשוט מאוד, אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות באזור האישי. אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. עכשיו תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולצאת שוב לשופינג באתר.
האם ניתן להזמין ללא הרשמה לאתר?
לא, ההזמנה מותנית בהרשמה לאתר .
האם אוכל לשלם במזומן / האם יש תשלומים ?
תשלום במזומן או תשלומים יהיה זמין רק בחנות האוהדים. באתר ניתן לשלם באשראי בלבד ואין אופציית תשלומים .
שאלות בנושא החלפות/ החזרות:
רכשתי מוצרים ולאחר קבלת המשלוח המידה לא מתאימה, האם אפשר להחליף?
ודאי, ניתן להגיע לחנות שלנו בקרית שלום ולבצע החלפה.
איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?
החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח. ההחלפה תתבצע על ידי הלקוח. במקרים מיוחדים ניתן לפנות במייל shop@mtafc.com
האם המבצעים של ה-YELLOW FRIDAY זמינים גם בחנות בקרית שלום?
חגיגת ה-YELLOW FRIDAY מתקיימת גם בחנות בקרית שלום, אך מגוון המוצרים אינו מכיל את כל המוצרים שמופיעים בחנות האונליין.
האם יש סניפים נוספים?
עקב נגיף הקורונה, ניתן לקבל שירות רק בחנות בקרית שלום (דרך בן צבי 106, תל אביב)
מהן שעות הפתיחה של החנות בקרית שלום?
ימים א-ה מ-10:00 ועד השעה 18:00
יום ו' בין 10:00 ועד השעה 14:00
האם ניתן לברר בטלפון על זמינות מוצרים/מידות בחנות?
במהלך ימי המבצע לא תתאפשר בדיקה/שמירה של מוצרים.