שבוע לאחר ה-0:4 הגדול בדרבי, מכבי תל אביב תשוב מחר (שני, 20:45) לדשא. האלופה תתארח אצל מכבי פ"ת למשחק שיפתח את הסיבוב השני בליגת הבורסה לניירות ערך והיום דיבר המנהל הביצועי פטריק ואן לוון לקראת ההתמודדות בה ידריך את הקבוצה. 

מכבי תגיע למשחק לאחר שאתמול הלך לעולמו ליאור ייני, אביו של הקפטן שרן ייני, ו-ואן לוון אמר בפתיחת דבריו: "ראשית אני רוצה לשלוח את תנחומיי לשרן ולמשפחה, בשמי ובשם הקבוצה והמועדון".

על ההשפעה המקצועית הוסיף: "זו גם מכה לקבוצה, אנחנו עובדים לאחרונה על ההופעה הקבוצתית וכאשר הקפטן לא איתנו אז כמובן שאנחנו במינוס שחקן במקרה הזה. אני חושב שהקבוצה יכולה להתחזק ולקחת דברים שיחזקו אותה בעקבות הסיטואציה הזו".

על העבודה עם השחקנים בשבוע האחרון:
"היה טוב. המשכנו להתאמן, עבדנו עם השחקנים , הם הגיבו, שאלו שאלות, יכולנו להראות להם קטעי וידאו וכו'. היה לנו זמן לעבוד על מה שאנחנו רוצים להשיג. עכשיו אנחנו חוזרים לקצב של משחק בכל כמה ימים, אז היה טוב לקבל תקופה של אימונים רצופים". 

לקראת מכבי פ"ת:
"זה משחק נוסף שאנחנו כקבוצה ננסה לתת את הטוב ביותר שלנו וזו המטרה שלנו למחר. אנחנו מתחילים לעשות הכל ביחד ואנחנו רוצים להשיג את התוצאה הטובה ביותר. זו קבוצה אגרסיבית, אני מניח שאנחנו יכולים להתמודד עם זה ושיש לנו את האיכויות לשחק כדורגל נגד קבוצות כאלה".