רגע לפני שיפגוש את הפועל תל אביב לדרבי השני של העונה, הבלם לואיס הרננדס, התייחס להכנות למשחק ולעובדה שיפגוש לראשונה קהל בבלומפילד.

"זה משחק חשוב מאד", אמר הרננדס במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "לכולנו ברור כמה המשחק הזה חשוב למועדון ולאוהדים. הדרבי הזה מגיע בזמן טוב עבורנו. אנחנו בכושר טוב ואנחנו צריכים לשמור על היכולת הזו גם במשחק הזה ולבוא מוכנים לפלייאוף".

על העובדה שבספרד לא שיחק בשיטת הפלייאוף אמר: "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני משחק עונה סדירה ואחריה פלייאוף. בכל מקרה אני מאוד מאמין ביכולת שהקבוצה מציגה בחודשים האחרונים וחשוב שנשמור על היכולת הזו עם רוח הלחימה והמשחק הקבוצתי גם במשחק הקרוב".

על המפגש לראשונה עם אוהדים הוסיף: "זה היה מאוד מרגש לשחק מול אוהדים במשחקים האחרונים. זה כמובן לא מספיק עבורנו אנחנו רוצים לשחק מול כל האוהדים שלנו. נקווה שהממשלה תאשר ליותר אוהדים להגיע למשחקים שלנו ובחודשים הקרובים נוכל לשחק עם יותר קהל ביציעים".

"שיחקתי  בספורטינג חיחון אבל ריאל אוביידו לא הייתה בליגה הראשונה", סיפר הרננדס, "במלאגה זה לא היה כמו פה נגד יריבה עירונית. זה מרגש לשחק דרבי עבורי. זה משחק חשוב מאוד. המנטליות שלנו תהייה דומה למה שהצגנו עד עכשיו ונעשה הכל כדי לעשות את זה גם במשחק בשבת"