מכבי תל אביב תחזור ממשחק החוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה עם נקודה שתשאיר אותה בראש הטבלה בתום המחזור השני בפלייאוף העליון, ועם נקודה יתרון על הירוקים. בסיום ה-1:1 סיכם המאמן פטריק ואן לוון את המשחק ואמר: "לא פתחנו טוב את המשחק. עשינו את השינוי במחצית ואני מרוצה יותר מהמחצית השנייה שלנו. איך שהתפתח המשחק אני חושב שהתוצאה טובה לנו למרות שיכולנו במהלך המחצית השנייה גם להוביל אבל לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו". 

ואן לוון התייחס גם לסגל הקבוצה החסר והקושי לשחק כך בקצב משחקים גבוה והחמיא לשחקניו: "אני לא חושב שזה קשה כי אנחנו עובדים עם כל השחקנים והם מקבלים את ההזדמנות שלהם ומוכיחים את עצמם, ככה שזה לא מקשה עליי. זו העבודה, שלי לעבוד עם השחקנים ולקדם אותם כל הזמן והם צריכים להוכיח שמגיע להם לקבל את ההזדמנויות שלהם. גם השחקנים הפצועים צריכים להוכיח כשהם חוזרים שמקומם בהרכב כי המחליפים שלהם מוכיחים שהם עושים את העבודה". 

המאמן התייחס גם לחילוף של גררו במחצית השנייה שהוביל לשער השיוויון ואמר: "יש לנו סגל עמוק עם שחקנים שמאתגרים אחד את השני בכל אימון ואנחנו רואים את השיפור ממשחק למשחק וכל שחקן צריך להביא את האיכויות שלו גם למגרש בסופו של דבר. אנחנו תמיד נשארים מאורגנים ויציבים במשחק שלנו וזה חשוב".

על חסרונו של פשיץ' בסגל הסביר ואן לוון שלחלוץ, שחלה בקורונה, לוקח זמן להתאושש ולכן נותנים לו את הזמן הזה.