פרי גיים

3 ימים לאחר משחק הליגה בבלומפילד, מכבי תל אביב פגשה הערב (רביעי) פעם נוספת את מ.ס אשדוד. הפעם האלופה התארחה באיצטדיון הי"א למשחק במסגרת שלב רבע הגמר של גביע המדינה ועם ניצחון 0:1 השיגה את הכרטיס לחצי הגמר. 

המאמן פטריק ואן לוון בחר לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח שלו כאשר איתן טיבי חזר למרכז ההגנה, דן גלזר ועדן קארצב פתחו בקישור ואילו בחלק הקדמי קיבלו את המקום טל בן חיים, אדוארדו גררו וניק בלקמן. 

מהעבר השני, אשדוד הציבה הרכב דומה לזה שסיים ב-1:1 את משחק הליגה האחרון בין הקבוצות כאשר השינוי המשמעותי היה הצבתו בחוד של עידן דהן על חשבון אדג'יי הייפורד. 

מחצית ראשונה

אחרי פתיחה של גישושים, ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-12. הרמה של סבוריט מצאה את הראש של טיבי, שנגח מתוך הרחבה אבל פיספס את המסגרת במעט. האירוע המשמעותי הבא הגיע בדקה ה-27 כשאשדוד נאלצה חילוף מוקדם בשל פציעה של אוואני, שהוחלף בעמרי בן הרוש.

7 דקות לפני ההפסקה אשדוד ייצרה איום ראשון על השער כשכנעאן הגיע לקרן של ספורי אבל נגח סמוך לעמוד. דקה לאחר מכן גם גורדנה ניסה את מזלו אבל טננבאום קלט בעיטה שלו ממרחק. רגע לפני ההפסקה דור פרץ הגיע להזדמנות הכי טובה של מכבי בחצי הראשון ונגח מטווח קרוב אבל הצלה של ג'ראפי השאירה את לוח התוצאות על 0:0 במחצית.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע ואן לוון חילוף ראשון כהכניס את שרן ייני במקום דן גלזר. 9 דקות לאחר מכן (54) מכבי גם הצליחה למצוא את הרשת. זה התחיל עם עבירה שסחט בן חיים על סף הרחבה. דור פרץ היה האיש שלקח את הבעיטה, הכדור שלו הוסט על ידי שחקן יריב ומשם המשיך לרשת. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-60 ואן לוון המשיך לרענן את השורות כאשר הפעם יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ' החליפו את בן חיים ובלקמן. 4 דקות לאחר מכן פשיץ' גם כמעט כבש אחרי שהסיט הרמה של  סבוריט, אבל פיספס את המסגרת בסנטימטרים. בדקה ה-70 פרץ כמעט השלים צמד לאחר שהגבהה של סבוריט מצאה אותו ברחבה, אבל ג'ראפי הגיע לנגיחה לפינה הרחוקה והדף. 

12 דקות לסיום מכבי ביצעה חילופים נוספים כשריקן וחוזז נכנסו על חשבון קארצב וגררו. 2 דקות לאחר מכן ריקן היו יכול לכבוש אחרי התקפה יפה של מכבי אבל השוער שוב עצר אותו. בצד השני אשדוד הגיעה להזדמנות טובה לאחר מתפרצת מהירה אבל טננבאום הדף את הבעיטה של גורדנה.

בדקות הסיום מכבי נותרה ב-10 שחקנים לאחר שפציעה של מתן חוזז אילצה אותו לנטוש את המגרש עם תחילת תוספת הזמן. למרות זאת האלופה הצליחה לשמור על היתרון ולהשיג את הכרטיס לחצי הגמר. 0:1 למכבי בסיום.