שחר פיבן ומכבי פתחו אמש את ליגת ONE ZERO בצורה הכי מוצלחת שאפשר לבקש. הבלם קיבל את המקום בהרכב, עזר לחבריו להשיג ניצחון 0:5 על בני ריינה ובסיום הוא גם דיבר עם כלי התקשורת באיצטדיון בלומפילד.

על ההכנה של מכבי למשחק סיפר הבלם: "יומיים שלמים דיברנו על זה שכבר שנתיים אנחנו פותחים ברגל שמאל, היה חשוב לנו להוכיח, עם המון שינויים בהרכב. שחקנים שהתאמנו כל ההכנה והיו מוכנים להזדמנות ואני שמח שלקחנו אותה".

פיבן, שהתאושש לאחרונה מפציעה ממנה סבל במהלך רוב תקופת ההכנה, התייחס לאחר מכן לסגל הרחב והאיכותי של הקבוצה: "המאמן בוחר את ה-11 שהוא חושב שהם הכי טובים לקבוצה. אנחנו כמקצוענים נותנים את המקסימום באימונים. גם אם אתה לא פותח את מחוייב למועדון ולמקצוענות, להביא למועדון ניצחונות ולהיות מוכן בכל פעם שתקבל את ההזדמנות".

על השיפור בצד ההגנתי תחת איביץ' אמר פיבן: "הוא מאמן שמאוד חשובה לו ההגנה. הוא דיבר איתנו על זה באסיפות הראשונות, הראה שקבוצות שלוקחות אליפות יש להן את ההגנה הכי טובה בליגה או השנייה הכי טובה. זה משהו שמאוד חשוב, זה לא 4 שחקני הגנה או שוער אלא כל הקבוצה. עד עכשיו אנחנו עושים עבודה טובה אבל אנחנו במרתון, זה המשחק הראשון, הקילומטרים הראשונים, יש לנו הרבה מטרות. אני מקווה שנמשיך לשמור על שער נקי, בשבילי כשחקן הגנה שער נקי זה כמו שלושער".