אחרי שניצחה את שני משחקי הליגה הראשונים העונה, מכבי תל אביב אירחה הערב את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור השלישי במטרה להמשיך את רצף הניצחונות. לעיני 25 אלף צופים צהובים, שהגיעו לחגוג בהפנינג לפני שריקת הפתיחה, מכבי פתחה בהרכב הבא:

דניאל פרץ בשער, ג'ראלדש, ייני, פיבן וסבוריט במרכז ההגנה ובצד שמאל, אופיר דוידזאדה. בקישור פתח דן גלזר לצידם של גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך ובחוד ההתקפה – ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי.

עוד לפני המשחק נערך טקס הוקרה לשחקן העבר במועדון, יובל שפונגין, שהודיע השבוע על פרישה ממשחק פעיל.

מחצית ראשונה

מכבי פתח האת המשחק עם לחץ גבוה על שערה של קריית שמונה שהתקשתה לעבור את קו מחצית המגרש בעוד זהבי היה קרוב כבר בדקות הראשונות לכבוש את הראשון של הצהובים.

אחרי 26 דקות של לחץ על שערו של ברטקוס, הגיע הרגע שעשה צדק. גלוך התנהל עם הכדור בתוך רחבת קרית שמונה והעביר רוחב לזהבי שמ-6 מטרים מצא את שוער האורחת מוכן, אבל הכדור שהדף הגיע לרגליו של קניקובסקי שמקרוב כבש. 0:1 למכבי!

זהבי המשיך להיות קרוב לשער השני של הצהובים אבל הכדורים שבעט מתוך הרחבה חמקו ליד הקורה. בסיום המחצית הראשונה הצהובים ירדו ביתרון של שער אחד.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של הצהובים שהתקשו להגיע למצבים ממשיים בעשר הדקות הראשונות, בעוד פרץ רשם הצלה גדולה כשהדף כדור שבעט מוחמד שכר.

בדקה ה-57 רשמה מכבי הזדמנות להכפיל את היתרון אחרי נגיחה של יובאנוביץ' שחמקה מהקורה. בדקה ה-60 הכדור כבר מצא את הרשת של קרית שמונה אחרי שגלוך בישל לקניקובסקי בכדור רוחב. האחרון בנגיעה מ-16 מטרים בעט לרשת העליונה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-67 ערך איביץ' את שני החילופים הראשונים במשחק: שחר פיבן פינה את מקומו לטובת דור פרץ. פארפה גויאגון נכנס במקומו של אוסקר גלוך.

בדקה -80 יובאנוביץ' הותיר תא מכבי ב-10 שחקנים אחרי עבירה מאחור . תחילה פסק השופט כרטיס צהוב אבל אחרי התערבות ה-VAR שלף את הכרטיס האדום. בדק ה-88 כובש הצמד קניקובסקי זכה לתשואות ביציעים אחרי שסיים את חלקו במשחק והוחלף על ידי מתן חוזז.

כשהיה נראה שהמשחק יסתיים בתוצאה הזו, בתוך תוספת הזמן, התקפה של הצהובים הסתיימה בבישול של פרץ לגויאגון שמ-13 מטרים בעט לפינה ופנימה. 0:3 למכבי!

אבי ריקן ועידן נחמיאס נכנסו לדקות האחרונות במקומם של אופיר דוידזאדה וערן זהבי. רגע לפני השריקה סיום קריית שמונה צימקה ל-1:3 אחרי שאיתמר שבירו כבש מקרוב.