מכבי תל אביב תמשיך מחר (שני, 20:30) את המסע בליגת ONE ZERO כשתתארח אצל הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-10. היום (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר גם ניר ביטון על המשימה שמחכה לקבוצה באיצטדיון טוטו טרנר.

"זה משחק חוץ קשה, כל משחק בליגה הזו קשה ולא משנה נגד מי משחקים", אמר ביטון, "הליגה הזו מאוד קשה ולמדנו את זה על בשרנו העונה. אין משחקים קלים, ב"ש קבוצה חזק מאוד, אנחנו מכירים אותה ויודעים למה היא מסוגלת. סגל מנוסה, כישרוני, מצפה לנו משחק קשה מאוד ונקווה לעבור אותו בשלום".

על התפקוד המועדף עליו במגרש:
"אמרתי בעבר ואגיד שוב – אני שחקן שעושה הכל בשביל הקבוצה והמאמן. מה שהמאמן יחליט באותו משחק נתון זה מה שיהיה. אני אנסה לעשות את המיטב שלי".

על היכולת הגבוהה שלו בהנעת הכדור:
"התבנית הקבוצתית היא מה שעוזרת לי. אנחנו מנסים לעבוד על זה כל יום כמה שיותר, לאט לאט מכירים את השחקנים עוד ועוד, יש עוד הרבה להשתפר. הגעתי העונה ולא שיחקתי המון משחקים אז יקח לי עוד זמן להכיר את החברים, להבין את החוזקות של כל אחד, אני מנסה לתרום את מה שאני יכול לתרום ומה שלמדתי בחו"ל. בכל משחק מנסה לעשות את המקסימום עבור, המאמן, הקבוצה והמועדון".

על היותו השחקן המעוטר ביותר בכדורגל הישראלי:
"לא חושב על זה. כרגע זה לא מעניין אותי. אני מבחינתי, הצלחת הקבוצה היא מעל הכל וככה היה בכל השנים שלי בסלטיק. אני מוכן לוותר על הרבה כדי שניקח אליפות ותהיה עונה מוצלחת. תארים אישיים פחות מדברים אליי, אני לא אזכה בכדור הזהב, הגעתי למכבי אך ורק מהרצון והאמונה לזכות באליפות בישראל ולשם זה נעשה את הכל".

דעתו על החתימה של אוסקר גלוך על חוזה חדש:
"היו לי כמה שיחות איתו בעבר, הוא השותף שלי לחדר ודיברנו כמה פעמים. הוא התייעץ ושאל, הדעה שלי לאורך כל הקריירה היתה לא למהר לעשות דברים, כל דבר בעיתו. הוא שחקן מאוד כישרוני אבל יש לו עוד הרבה מה ללמוד ולהשתפר כדי להגיע למקומות שהוא רוצה. כמובן שהוא בדרך הנכונה, הוא במעודון שהשאיפות והמטרות בו יתנו לו רק טוב להמשך הקריירה. לעזוב זה לאו דווקא הדבר הכי טוב עבורו, הוא כישרון על אבל אם יעשה עוד שנה שנתיים טובות במכבי ויוביל את הקבוצה למקומות טובים זה רק יעשה לו טוב. הוא בן 18 ויש לו עוד הרבה שנים לפניו".

על החזרה שלו לישראל וההצלחה עד כה:
"מקרי עבר אף פעם לא הפחידו אותי, אם שחקן כזה או אחר חזר והצליח או לא. אני מאמין ביכולות שלי, אני יודע מי אני ומה אני יכול לתרום. הגעתי ממועדון ענק למועדון ענק. מכבי זה מועדון שנלחם על כל התארים והציפיות הן אותן שאיפות כמו בסלטיק, אין הבדל. המטרה העיקרית שלנו היא לזכות באליפות אבל באליפות זוכים לא בדיבורים אלא בעבודה קשה והתמדה. הליגה עוד ארוכה, האליפות לא תיפול ותקום על המשחק מחר, כמובן שננסה לעשות את המקסימום ולנצח את המשחק".