אחרי הניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון, מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:30) אצל הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-10 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ' על המשימה שממתינה לו ולשחקניו באיצטדיון טוטו-טרנר.

"אנחנו יודעים שב"ש קבוצה קשוחה במיוחד בבית, קבוצה עם שחקנים מנוסים, קבוצה שמשחקת בשני מפעלים, יש להם סגל רחב", אמר איביץ' בפתיחת דבריו, "אנחנו מכינים את עצמנו למשחק, המטרה שלנו היא 3 נקודות, ניצחון, אנחנו יודעים שמצפה לנו יריב קשוח, איצטדיון קשוח ונצטרך להיות ברמה הכי גבוהה שלנו כדי להשיג את זה".

על האפשרות שאוסקר גלוך יהיה כשיר סיפר המאמן: "אני מאמין שכן. יש לנו אימון היום, אני מקווה שהוא יהיה בסדר. אם ישחק או לא זה תלוי בטקטיקה ובמה נחליט לעשות. הוא בסדר, הוא יכול לשחק. אם הוא כשיר לשחק? עד עכשיו כן אבל יש לנו אימן היום ונקווה שהכל יהיה בסדר".

על חתימת החוזה של גלוך:
"זה טוב למועדון, טו בשבילו ,זה טוב לכולם וחשוב שהסיפור הזה נגמר כך שכולם מרוצים מהדרך בה אוסקר יישאר כאן. המועודן מרוצה כי החתים שחקן מוכשר מאוד, הוא עשה את הצעדים הראשונים פה וכמובן שטוב עבורו להתפתח במכבי. בטוח שהאוהדים מרוצים מההחתמה הזו".

מי הפייבוריטית במשחק הקרוב?
"אין פייבוריטית. זה דרבי, זה משחק קשה, אנחנו משחקים נגד יריבה שב-8 השנים האחרונות זכתה ביותר אליפויות מאיתנו. זו קבוצה טובה, תחרותית, משחקת באירופה. יש לנו הרבה כבוד אליהם, אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ומה נעשה כדי לנצח במשחק. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לתת את המקסימום, רק כך יש לנו סיכוי. אין דרך אחרת".

על מצבו של יונתן כהן:
"הוא בונה את היכולת שלו, אנחנו עוקבים אחריו ועובדים איתו בכל יום ומחכים שיהיה כשיר להיות חלק מהסגל. אם זה יהיה מחר או לא, נצטרך להחליט אם לקחת אותו או לא".