מכבי תל אביב פתחה שבועיים בהם יערכו 4 משחקים, כשיצאה למשחק חוץ בטרנר נגד הפועל ב"ש במטרה לשמור על רצף ניצחונות ולחזור למקום הראשון.

הצהובים פתחו בהרכב שכלל את הטריו, לוקאסן, סבוריט וניר ביטון במרכז ההגנה. קנדל ודוידזאדה פתחו כקיצוניים. גלזר שיתף פעולה במרכז המגרש עם קניקובסקי וגלוך ובחוד ההתקפה זהבי ויובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח באופן שקול. מצד אחד המארחת שלטה במרכז המגרש ומנגד התקפות מעבר מהירות של מכבי הובילו להזדמנויות של זהבי ויובנאונביץ', שהיו רחוקים במעט כדי לכבוש שער מוקדם.

אחרי 27 דקות בהן שתי הקבוצות בעיקר עצרו אחת את השנייה במרכז המגרש, ב"ש ניצלה איבוד כדור במרכז המגרש, שאפי פרץ בימין והכניס רוחב. ביטון ניסה להרחיק אבל הכדור שלו חזר לשאפי ששוב העביר רוחב הפעם לפאון שמקרוב כבש. 0:1 לב"ש.

בדקה ה-43 דן גלזר ביצע עבירה שבגינה ספג צהוב שני והותיר את מכבי ב-10 שחקנים. עם הירידה למחצית.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' חילוף משולש כשפארפה גויאגון, יוריס ואן אובריים ודור פרץ נכנסו במקומם של ערן זהבי, אופיר דוידאזדה ואוסקר גלוך.

בדקה ה-59 כדור חופשי של ב"ש הסתיים בבעיטה מקרוב של רותם חטואל שהכפיל את היתרון של ב"ש. 0:2.

בדקה ה-75 שמואלביץ' שרק עבירה על ביטון ברחבה, אך אחרי התערבות ה-VAR ביטל את ההחלטה. בדקה ה-79 השופט שרק לעבירה של לוקאסן אחרי שאבו עביד הפריע לו להוציא כדור חוץ. איביץ' שלא אהב את השריקה ספג כרטיס אדום והורחק מהקווים.

אנדרה ג'ראלדש נכנס במקומו של מאור קנדיל וגולסה במקומו של קניקובסקי לקראת הסוף. גם ניסיונות של הצהובים למצוא שער מצמק ב-10 שחקנים עד סיום המשחק לא צלחו ובסיום מכבי רשמה הפסד שני העונה.