מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) את משחק החוץ מול הפועל באר שבע בהפסד 2:0 בטוטו-טרנר. בסיום דור פרץ התייצב מאחורי המיקרופונים ונתן את הזווית שלו להתמודדות בבירת הנגב.

"זה משחק לא טוב שלנו. משחק מפתח בעונה, לא הגענו מספיק טוב, לא מספיק אגרסיבים ולא מספיק נחושים ולצערי זה מה שהוביל לתוצאה, במיוחד בחיסרון של שחקן במחצית. אנחנו צריכים לזכור שזה מרתון, להגיע לכל משחק מוכנים יותר. המסקנה העיקרית היא שכמו שהגענו היום, לחיפה, וסכנין זה לא מספיק טוב וצריך להציג יכולת יותר טובה".

"אנחנו מודעים לזה שהיכולת שלנו לא מספיק טובה, צריך להופיע למשחקים בצורה יותר טובה. להראות את הרוח שלנו, שאנחנו רוצים לרוץ הכי גבוה שיש ורק ככה נוכל להביא את מה שאנחנו רוצים", הוסיף פרץ.

על ההבדל בתוצאות במשחקי הבית לעומת משחקי החוץ אמר: "אני לא יכול להסביר אבל זו עובדה. אנחנו לא נראים מספיק טוב בחוץ, בבית נראים טוב מאוד. נעשה את שיעורי הבית שלנו כדי להיות מוכנים למשחק הבא".

על כך שעלה מהספסל אמר הקשר: "הכל בסדר. יש פה קבוצה מספיק טובה, אני אהיה עמוד תווך גם מהספסל וגם מההרכב ואני אעשה את הכל בשביל הקבוצה כדי שתיראה הכי טוב שיש".