מכבי ת"א סיימה היום ב-1:1 את משחק הבית מול נס ציונה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ONE ZERO. בסיום ערן זהבי סיכם את ההופעה של הקבוצה כשדיבר עם כלי התקשורת.

"ברור שהייתי רוצה לדבר לאחר ניצחון, אני חושב שהנקודות יגיעו לנו, הכדור לא נכנס היום וחבל", אמר זהבי, "הובלנו 0:1, הם ספגו אדום והמשחק היה בידיים שלנו. ספגנו שער משום מקום ואז אתה מתחיל לרדוף. אני לא רוצה לתרץ, זו התוצאה שעשינו וחבל, זו המציאות כרגע".

על כך שהכדור לא נכנס הוסיף החלוץ: "היו המון חצאי מצבים וכדורים בתוך הרחבה שעוד שניה מגיעים למקום הנכון, החמצות מול שוער. חבל, היו פה הרבה אנשים שציפו לניצחון, נתנו הכל ודחפנו אבל זה לא הלך".

על השאלה האם ההפסד לב"ש במחזור האחרון השפיע ענה: "לא חושב ששחקנים במכבי צריכים להיכנס ללחץ אחרי הפסד כזה או אחר. אנחנו מקצוענים ומשלמים לנו להיות פה ולעמוד בלחצים. לא עשינו את זה היום אבל העונה עוד ארוכה. אני לא אוהב להגיד את המשפטים האלה כי זה נראה כאילו יש כל הזמן זמן לתקן, אני לא רוצה למצוא את עצמי רודף ולתת תירוצים. אני רוצה לנצח כל משחק ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, היום לא לקחנו את 3 הנקודות וננסה לעשות את זה בהמשך".

על המצב בצמרת הטבלה אמר: "לא רוצה להסתכל על קבוצות אחרות, רוצה שאנחנו נשתפר וניקח את הנקודות שלנו. צריך להסתכל ממשחק למשחק, לקחת את הנקודות שלנו, מה שלא תלוי בנו אנחנו לא שולטים בו ולא צריך לעניין אותנו. היום לא לקחנו 3 נקודות נגד נס ציונה ואם לא ניקח את הנקודות מה שאחרות יעשו לא משנה".

לקראת הפועל ירושלים באמצע השבוע הוסיף זהבי: "אין משחק קל בליגה הזו, לא פה, לא בחיפה ולא בב"ש. כל משחק יהיה קשה ואנחנו במרתון עד סוף העונה וננסה לעשות הכי טוב שאפשר".