מכבי תל אביב יצאה הערב (שבת) לפגרת המונדיאל עם ניצחון דרמטי. הצהובים גברו 0:1 על הפועל חיפה במשחק שהוכרע בזכות שער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקה ה-98 ובסיום המאמן ולדימיר איביץ' סיכם.

"אני חושב שאין קבוצה בליגה שיוצרת מצבים כמונו", אמר איביץ', "בכל משחק, למעט 2-3 משחקים, אנחנו יוצרים 15-120 מצבים. השחקנים עובדים קשה, יוצרים, מכינים את עצמם לפני המשחק כדי לנצח. לפעמים איו לך מזל, לפעמים יש החמצות מדהימות, אבל זה המשחק. הם לא מרגישים טוב אחרי זה, אבל אני גאה בהתנהגות שלהם, בלחימה בכל יום, המנטליות החזקה. הם רצים, רוצים לנצח את המשחק וזה מראה על אופי טוב. אני בטוח שגם שהדברים האלה (ההחמצות) ישתנו כי זה הכדורגל".

על ניצול המצבים הוסיף המאמן: "חשוב שהחלוצים יגיעו להזדמנויות כי זה אומר שהם עובדים. הם הבקיעו שערים העונה, דברים הולכים בדרך שאנחנו רוצים, ברור שאיבדנו נקודות לא סיבה אבל זה חלק מהמשחק. אני מרוצה מהמצבים אבל בסוף אפילו המשחק הזה יכול היה להסתיים ב-0:0".

לאחר מכן נשאל המאמן על הסיבוב הראשון של הקבוצה: "ברור שהיינו יכולים לעשות דברים טובים יותר אבל אנחנו אחרי שנתיים ללא אליפות, לבנות קבוצה עם שחקנים חדשים שהגיעו זה לא קל. אנחנו צריכים לשפר דברים מבחינה מנטלית כקבוצה. בטוח שהמשחקים האלה יתנו לו כוח ואומץ. אני מרוצה גם עבור האוהדים, הם מילאו את האיצטדיון, מלבד השער שהיה סגור, ואני חושב שהם נהנו מקבוצה שמשחקת. אני מרוצה מההופעה של הקבוצה ואני בטוח שעם עבודה קשה נוכל להשיג את המטרות שלנו". 

על העבודה הצפויה בפגרה אמר איביץ' לסיום: "יש לנו הרבה מה לשפר, אני אומר תמיד שלא משנה אם מנצחים או מפסידים אנחנו רוצים לצמוח, להשתפר. כל אחד מהשחקנים יכול להיות טוב יותר והעבודה שלנו היא לעשות את זה. חשוב מאוד שסיימנו את המשחק הזה עם ניצחון, עכשיו יש לנו פגרה קצרה, אנחנו חייבים להיות מוכנים להמשך, השחקנים יקבלו כמה ימים של מנוחה ויגיעו מוכנים לחלק השני של העונה".