פריויו

מכבי תל אביב חזרה היום (שבת) לאיצטדיון בלומפילד ואירחה את סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ONE ZERO.

הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר ההפסד המאכזב להפועל ב"ש במחזור האחרון והמאמן ולדימיר איביץ' ביצע שני שינויים ב-11 כאשר דור פרץ ואייל גולסה תפסו את מקומם של דן גלזר המורחק וגבי קניקובסקי במרכז השדה. קו ההגנה של מכבי המשיך להיות מורכב ממאור קנדיל, אופיר דוידזאדה, אנריק סבוריט, דריק לוקאסן ובניר ביטון כאשר בחלק הקדמי הוצבו פעם נוספת אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי.

מחצית ראשונה

מכבי החלה את המשחק בצורה אנרגטית ושליטה די ברורה במגרש. כבר בדקה הראשונה יובאנוביץ' הגיע למצב ברחבה לאחר התקפה משמאל אבל הכדור שלו הלך החוצה. בדקה ה-21 הלחץ הצהוב גם הניב שער. ההתקפה החלה עם מסירה של גלוך לעבר דוידזאדה, המגן העביר הגבהה נהדרת למרכז וגולסה, שהצטרף לרחבה, נגח פנימה מכ-8 מטרים. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-28 המשחק קיבל טוויסט משמעותי כשנס ציונה נותרה ב-10 שחקנים כתוצאה מהרחקתו של אוסמן, שנגח בפניו של דור פרץ וספג אדום ישיר. הצהובים ניצלו את היתרון המספרי כדי להגיע למצבים טובים בדקות הבאות, אבל יובאנוביץ' החמיץ באחד על אחד מול השוער גינזבורג (30) וזהבי פגע בעמוד בהמשך (33).

מכבי המשיכה לייצר איומים על השער של היריבה אבל בדקה ה-43, לאחר התקפה נדירה שלה, נס ציונה הצליחה לאזן. כדור ארוך של צ'אנה מצא את סטויאנוב מעבר לקו ההגנה והאחרון עבר את פרץ ושלח פנימה. 1:1. דקה לאחר מכן מכבי כמעט החזירה לעצמה את היתרון אבל נגיחה של זהבי ממצב קורץ נהדפה על ידי גינזבורג.

מחצית שנייה

האיום המשמעותי הראשון של הצהובים בחצי השני הגיע בדקה ה-55 אחרי שגלוך השתלט על כדור ומסף הרחבה שלח כדור חד לידיים של גינזבורג. בדקה ה-62 מכבי החלה לרענן את השורות עם חילוף כפול כשקניקובסקי ודן ביטון נכנסו במקום גולסה ודוידזאדה.

בדקות הבאות יובאנוביץ' היה האיש המסוכן של מכבי. בדקה ה-64 נגיחה של הסרבי הלכה לכיוון המסגרת אבל חמקה החוצה. 4 דקות לאחר מכן זהבי שלח את חברו להתקפה לאחד על אחד מול השוער, אבל הבעיטה לא מצאה את המסגרת גם במקרה הזה. 2 דקות לאחר מכן גם גלוך איים אבל כדור חזק שלו מ-17 מטרים חלף מעל השער.

11 דקות לסיום נס ציונה יצאה התקפה מתפרצת שהגיע אל רויזמן. שחקן ההתקפה שיחרר כדור מקצה הרחבה, ופיספס במעט את המסגרת.דקה לאחר מכן הצהובים ביצעו חילוף נוסף כשריקן נכנס במקום גלוך.

3 דקות לסיום מכבי הגיעה לשתי הזמנויות גדולות עם יובאנוביץ' וזהבי שייצרו איום תוך שניות אבל הצלות של גינזבורג מנעו שערים בטוחים. חצי דקה עברה ונס ציונה נותרה ב-9 שחקנים לאחר שפלומן ספג צהוב שני והורחק.

בדקה ה-88 הקהל קיבל את יונתן כהן בתשואות לאחר ששחקן הרכש נכנס כמחליף לבכורה מחודשת במכבי.