מכבי תארח בשבת הקרובה (15:00 בבלומפילד) את סקציה נס ציונה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ONE ZERO. לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר הפעם הבלם שחר פיבן והתייחס למשימה שמצפה לצהובים במשחק הקרוב.

תחילה נשאל פיבן על פתיחת העונה הטובה שלו שנקטעה בשל פציעה ואמר: "פתחתי את המשחקים, הרגשתי טוב, היתה לי מתיחה קטנה באחורי. עבדתי קשה כדי לחזור לקצב של הקבוצה בעזרת הצוות הרפואי ומאמן הכושר. אני מקווה לקבל את הצ'אנס וכמובן שאני מוכן לכל מה שהקבוצה תצטרך".

על השבוע שעבר על מכבי לאחר ההפסד בב"ש:
"בתור מועדון גדול אנחנו לא אוהבים להפסיד ולא לוקחים את זה בקלות. מנתחים הפסדים בכובד ראש, עובדים יותר קשה באימונים וזו לא קלישאה. גם מי שמשחק פחות יודע שזה צ'אנס טוב להיכנס לעניינים. אנחנו לא מסתכלים על ניצחונות ומפארים אותם ולא צריך גם אחרי הפסד לשבור את הכלים. צריך ללמוד מהמשחק הזה, יש המון משחקים קשים והמון נקודות. כבר בעוד יומיים נקווה להחזיר את הנקודות ולהמשיך קדימה. זה הספורט".

"לא היינו בשיא היכולת שלנו לא באגרסיביות ולא ברצון", הוסיף, "זו למידה מאוד טובה עבורנו. בהתחלה פתחנו טוב אבל הכרטיס האדום שינה את המשחק. ב"ש קבוצה טובה ואיכותית שתרוץ עד הסוף. ידענו שזה לא יהיה קל ואנחנו מצפים לעונה קשה ומאתגרת. צריך להבין שצריך לעבוד קשה יותר באימונים ולעמוד בציפיות".

לסיום אמר פיבן: "העבודה שלנו היא לתת את המאה אחוז שלנו ולהתרכז כל אחד בעבודה שלו. אני מצפה לזה כבר בשבת הקרובה, שנחזיר את האגרסיביות ואת הנחישות שלנו. שנחזור למסלול הניצחונות, לקחת את הנקודות".