רגע לפני היציאה לפגרת המונדיאל, מכבי תנעל את הסיבוב הראשון של ליגת ONE ZERO במשחק ביתי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-13 (שבת, 19:30). היום ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' להתמודדות. 

על הפועל חיפה:
"זו קבוצה שהחליפה מאמן לאחרונה, אני מכיר אותו הוא רציני, מאמן טוב. אפשר לראות את השינוי במשחק שלהם. הם מאורגנים, יודעים להגן ולהתקיף, משחקים עם שחקנים מהירים קדימה ועם אמצע חזק. יש להם שחקנים מנוסים וברור שמצפה לנו משחק קשה בשבת. זה יהיה המשחק האחרון בסיבוב הראשון, אנחנו משחקים בבית ורוצים להמשיך לעשות עוד משחק טוב לאחר המשחק האחרון. ברור שיש לנו מחוייבות לנצח את המשחק ואנחנו חייבים לתת את המקסימום כדי להכין את עצמנו, להיום מרוכזים 95 דקות, לשחק כדורגל, כדי לנצח צריך לשחק כדורגל. אני מאמין שבמשחקים האחרונים עשינו את זה, בחלק מהמשחקים לא השגנו מה שהיינו ראויים לו אבל זה חלק מהכדורגל ואנחנו צריכים להמשיך".

על ניצול וכמות המצבים של הקבוצה אמר איביץ': "החלוצים שלנו מבקיעים, במשחק האחרון היו לנו 6 הזדמנויות טובות עוד לפני שכבשנו. אנחנו עובדים, אנחנו יוצרים מצבים, כשקבוצה יוצרת ועובדת אי אפשר להגיד שהמשחק לא טוב. אפשר גם להפסיד. אתה יוצר 15 מצבים, אתה יכול להפסיד גם 1:0, זה יכול לקרות, אבל את לא להגיד יום מדי לשחקנים במצב כזה. השחקנים הטובים בעולם מחמיצים הזדמנויות, זה כדורגל וזה המשחק. אף אחד הוא לא מכונה. כולם רוצים להבקיע, החלק הכי קשה הוא להחמיץ. הם עובדים כל יום כדי להיות טובים, לפעמים זה ביטחון, מיקום אבל אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה כי אנחנו יוצרים אז אין לי כאב ראש. יש לי כאב ראש כשאנחנו לא עושים את מה שאנחנו מצפים ויכולים. המשחק נגד נס ציונה זה משהו שקורה פעם בעונה. זה היה משחק יותר טוב מהמשחק נגד חדרה. אז היו לנו 8 הזדמנויות והבקענו 6 שערים. אם היינו מבקיעים נגד נס ציונה 5 שערים הייתם אומרים שזה משחק פנטסטי".

"לכל אחד יכולה להיות דעה ואני מכבד את זה", הוסיף איביץ', "המבקרים נהדרים עבורי כשזה מגיע מאנשים שמבינים כדורגל, אני אוהב מבקרים וגם השחקנים צריכים לאהוב כי זה משהו שיכול לשפר אותם. זה חלק מהתפקיד שלי, אני לא חושב שאני הכי טוב וגם השחקנים לא חושבים שהם הכי טובים בעולם. כל מי שמקבל החלטות גם טועה, זו העבודה".

על השאלה האם גודל הסגל של מכבי יתן לה יתרון מול הפועל חיפה בלו"ז צפוף שכזה ענה: "ברור שזה יתרון. אי אפשר להגיד שלא. יש לנו סגל גדול ואפשר להחליף שחקנים. כשיש לך שחקנים עם אופי דומה אתה יכול לשנות. אמרתי הרבה פעמים שאני לא יכול לתת הזדמנות לכולם אבל אני מאמין שרובם שיחקו ונמשיך להשתמש בכך".

על חיזוק אפשרי בחלון ההעברות של ינואר אמר המאמן: "אני מאמין שתקבלו מידע כשיגיע הרגע. זה לא הרגע הנכון כאשר מחכה לנו משחק עוד ימייום. אני לא חושב על זה אלא על איך הקבוצה שלי תנצח את הפועל חיפה" .

על האפשרות לשחק עם פארפה גויאגון בחלק הקדמי: "פארפה יכול לשחק במספר עמדות בגלל המאפיינים שלו. הוא יכול לעשות הרבה דברים על שטח קטן, העמדה הקלאסית שלו היא קשר, לפעמים הוא יכול לשחק בכנף בחלק מהמשחקים. אני מרוצה שיש לי שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות ונראה עכשיו מה המשחק הבא ידרוש מאיתנו".