מכבי ת"א פתחה אמש (שבת) את עידן אייטור קראנקה בהצלחה עם ניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד בבכורה של המאמן החדש על הקווים בבלומפילד. מי שתרם לניצחון הצהוב עם יכולת נהדרת היה גבי קניקובסקי, שמספר מהלכים יצירתיים שלו הלהיבו את אלפי האוהדים בבלומפילד (צפו בקליפ ממש כאן בהמשך הכתבה).

בנוסף, הקשר גם דיבר עם כלי התקשורת (וידאו נוסף) וסיפר על התחושות לאחר הגעת המאמן החדש וגם על התפתחותו האישית מאז הצטרף למועדון. 

צפו: רגע הקסם של גבי

על התשואות להן זכה מהקהל לאחר שהוחלף אמר קניקובסקי: "זה הפתיע אותי מאוד, כיף תמיד שהקהל מעודד ותומך בך. זו ההרגשה הכי טובה בעולם"

כשנשאל על התרשמותו מהמאמן החדש אמר הקשר: "אלה רק יומיים ואי אפשר לדעת מה יקרה, בסופו של דבר צריך לנצח ולעמוד במטרות שלנו, לא משנה מי המאמן. כשחקנים וכמועדון צריך לעשות את העבודה".

צפו בקניקובסקי מדבר:

על התפתחותו האישית ועל כך שכבר עבד תחת מספר מאמנים מאז הגיע למכבי ענה: "חשבתי שאני אבוא ובעונה הראשונה הכל יבוא קל, אבל בחיים בכלל אין משהו קל. אלה החיים, זה הכדורגל, אתה בא למקום וחושב שיהיה ככה ופתאום זה משהו אחר. המועדון מפתח מאמנים בצורה הכי טובה שיש. אמרו שמי שרוצה להיות פה יהיה, אז אנחנו שמחים שהמאמן רוצה להיות פה וממשיכים הלאה".