מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) בהפסד 2:1 את משחק הבית מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-25 בליגת ONE ZERO. בסיום ערן זהבי דיבר עם כלי התקשורת וסיכם את הערב המתסכל שחוותה הקבוצה. 

"פתחנו את המשחק מעולה ופתאום ירידה דרסטית", אמר זהבי, "לא הצלחנו להגיב ולא כבשנו את השער השני קצת באחריותי. ספגנו שערים קלים בסוף ונכנסנו ללחץ. מיד שכשאנחנו מקבלים שער בבלומפילד יש מכבש לחצים ואחנו מתקשים לעמוד בלחץ לא יוצרים מצבים ולא מבקיעים שערים".

כשנשאל על התגובה של הקבוצה לאחר המהפך ענה: "אני לא יודע אם לא מאמינים, אבל ראיתי קבוצה לחוצה. ניסינו לעשות הכל, שחקנים נתנו מאה אחוז, הפועל ירושלים עשו עבודה טובה, אני רוצה לפרגן להן, כי הם עשו התאמות תוך כדי משחק ושיחקו כדורגל טוב".

על השאלה מה לא עבד ענה זהבי: "הכל לא עובד לנו כרגע, אף מאחד מאיתנו לא עושה את עבודה כמו שצריך, מאחרון השחקנים עד למעלה, כולל הצוות, הקהל, כולל כולם. אנחנו מועדון אחד וכולנו לא עושים את העבודה".

"אין שחקן אחד שבכל משחק או אימון לא נותן מעצמו מאתיים אחוז. לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות. אנחנו רוצים להישאר כולם ביחד גם ברגעים הקשים. אני מצפה גם מהקהל שלא ישרוק בוז וגם מאיתנו להרבה יותר".