מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לליגת ONE ZERO עם ניצחון. אחרי פגרת הנבחרות הצהובים ניצחו 0:2 את הפועל ירושלים בטדי ובסיום המאמן אייטור קראנקה סיכם את ההופעה של שחקניו. 

תחילה נשאל קראנקה על רמת שביעות הרצון שלו מהמשחק ואמר: "כשאתה משחק, בעיקר משחק קשה מול קבוצה שהפסדנו לה לפני שבועיים, אז היה חשוב לנצח. לא לספוג שערים, לא לספוג הזדמנויות. זו הדרך בה אנחנו צריכים להמשיך".

על כך שהשער השני הגיע רק בסיום אמר: "לא כבשנו, היינו צריכים להילחם עד הסיום וזה טוב. גם אם לא כבשנו את השער מהר המשכנו לנסות עד לסיום ובסיום השגנו אותו. אני לא יודע כמה בעיטות למסגרת היו לנו במחצית הראשונה אבל לא כבשנו, אנחנו צריכים להבקיע". 

על השאלה האם הוא מאמין שאפשר עוד לזכות באליפות העונה אמר המאמן: "אני חושב שיש לנו משחק חשוב ביום שלישי, עם הקהל שלנו שזה חשוב מאוד, האווירה תהיה מדהימה וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו. אי אפשר לזכות במשהו אם אתה לא מנצח את המשחק הבא, אנחנו צריכים להמשיך ולנסות להשיג את הניצחון השלישי ברציפות".

על היכולת של דן ביטון אמר: "הוא היה מצוין, היתה לי שיחה טובה איתו, כולם אמרו לי דברים טובים עליו וכעת העבודה שלי והמטרה שלי הן להביא למגרש את הדן ביטון הכי טוב שאפשר. הפוטנציאל שלו מדהים אבל רק עם הכדור זה לא מספיק. הוא עושה עבודה טובה, הוצאתי אותי כי הוא לא שיחק הרבה בחודש האחרון, יש לנו משחק חשוב ביום שלישי וזו היתה הסיבה. אני מקווה שהוא ימשיך כך".