ערן זהבי חזר הערב (שבת) לליגה לאחר פגרת הנבחרות וגם חזר לכבוש. החלוץ הבקיע את השער השני ב-0:2 של מכבי על הפועל ירושלים ובסיום גם סיכם את ההופעה שלו ושל חבריו. 

"הבקענו מאוד מהר את השער הראשון, השני איחר להגיע, לקח לנו הרבה זמן אבל הפועל ירושלים גם עמדו טוב, עשו הגנה. היו לנו הזדמנויות אבל בסופו של דבר הכי חשוב לקחת 3 נקודות הביתה. עשינו משחק טוב בסך הכל, בטח במחצית הראשונה. במחצית השנייה הרגשנו קצת בנוח מדי אבל לא נתנו להם להגיע לאף מצב מסוכן. בסוף אי אפשר כל הזמן לרקוד על המגרש, לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא. הכי חשוב זה 3 הנקודות ואני מאוד שמח".

כשנשאל על האמונה בכל הנוגע למאבק האליפות אמר: "זה לא בידיים שלנו, מה שכן בידיים שלנו זה לעשות הכי טוב שאפשר בכל משחק, עד סוף העונה. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו, צריך להסתכל ממשחק למשחק. באשמתנו זה לא תלוי בנו ובסוף צריך לעשות הכי טוב שיכולים, בטח ביום שלישי, שנשחק בבלומפילד על הכבוד שלנו ויוקרה. זה משחקים שמאוד כיף לשחק, גם בגלל הקהל שלנו. אני מצפה למשחק הזה ושהקהל יעיף את בלומפילד באוויר. ננסה לעשות הכי טוב שלנו על המגרש". 

"כל מי שלובש את החולצה של מכבי צריך היות מחויב בכל אימון וכל משחק, לתת את המאה אחוז", הוסיף זהבי, "אף אחד לא מבטיח שבכל עונה תהיה אליפות ויהיו תארים, יש שנים יותר טובות ויש פחות אבל בסוף שחקני מכבי צריכים לעשות הכי טוב שהם יכולים, מהשנייה הראשונה של העונה עד האחרונה. יש לנו עדיין את הגביע, אנחנו עדיין בליגה ונמשיך עד הסוף".