יממה לפני שמכבי תתארח אצל הפועל ב"ש למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף העליון (שני, 20:30), קיימה הבוקר הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. מי שניצב מאחורי המיקרופונים היה דריק לוקאסן שהתייחס למשימה שמצפה לקבוצה באיצטדיון טוטו טרנר. 

"אני חושב כשאנחנו עושים את הדברים נכון, ברור שאפשר לנצח. אני מאמין שאם נעשה מה שצריך אז ננצח את המשחק", אמר לוקאסן בתחילת דבריו.

על הפער מפסגת הטבלה אמר הבלם: "זה המצב כרגע, אנחנו צריכים להילחם ולנסות לנצח כמה שיותר משחקים, להשיג את המקום הכי טוב שניתן. זה הכדורגל, אי אפשר לשנות את זה רק לנסות להגיע לכל משחק כדי לנצח".

על התפתחות העונה שלו באופן אישי סיפר: "לקח לי קצת זמן, היו לי קצת פציעות. אני חושב שהולך לי בסדר, אני רוצה להמשיך ככה, לעזור לחברי לקבוצה ולשים את מכבי ברמה גבוהה יותר".

על השאלה מה מכבי צריכה לעשות כדי להפוך משחקים לפשוטים יותר ענה: "לכבוש את המצבים, כך יהיה קל יותר. במשחק האחרון יצרנו הרבה מצבים וכבשנו רק שער אחד, אם נכבוש יותר כמובן שנהיה שמחים".

לסיום נשאל לוקאסן כיצד הוא מרגיש בצל המצב הביטחוני במדינה לאחרונה ואמר: "אני מרגיש בטוח, לפעמים אני לא מבין את כל מה שקורה. אני עם יוריס, קרוב אליו והוא מעודכן בכל מה שקורה, כך שאם יש משהו הוא מסמס לי תמיד. אני לא פוחד, אבל אני מהולנד ואני לא רגיל לדברים כאלה. זה שונה, אני עירני לסביבה, זה קצת שונה ממה שאני רגיל אליו אבל זה בסדר".