מכבי תל אביב אירחה הערב את מכבי חיפה במחזור ה-29 בליגת ONE ZERO כשהצהובים רוצים לשחזר את הניצחון במשחק האחרון נגד הירוקים בבלומפילד.

המאמן, אייטור קראנקה פתח בהרכ שכלל את דניאל פרץ בשער, אנדרה ג'ראלדש, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה. בקישור פתחו, דן גלזר, דור פרץ, גבי קניקובסקי ודן ביטון. בחוד ההתקפה ערן זהבי, וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

עוד לפני שריקת הפתיחה נערך טקס לזכרו של אור אשכר ז"ל שנרצח בפיגוע בדיזינגוף. הטקס נערך בנוכחות משפחתו של אשכר, המנכ"לית שרון תמם וקפטן הקבוצה שרן ייני.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק טוב עם הזדמנות של ערן זהבי בבעיטה שמצאה א ג'וש כהן מוכן. חיפה התקשתה ליצר מצבים או להניע את הכדור ובדקה ה-24 דור פרץ כמעט וניצל את היתרון של הצהובים על כר הדשא בסיומה של התקפה נהדרת, אך הבעיטה שלו פגשה את הקורה של ג'וש כהן והצילה את חיפה מפיגור.

הלחץ של הצהובים לא פסק וניסיונות נוספים של דור פרץ ודן ביטון כמעט והסתיימו ביתרון. בדקה ה-40 זה בא.התקפה נהדרת הסתיימה בבעיטה של זהבי, השוער הדף אבל ג'ולה שלח את הריבאונד פנימה!

עד סיום המחצית התוצאה נותרה בעינה ושתי הקבוצות ירדו למחצית כשמכבי ביתרון.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מכבי חיפה חיפשה את שער השיוויון ודין דוד מצא אותו אבל בעמדת נבדל. 

בדקה ה-60 ערך קראנקה את החילופים הראשונים כגויאגון וגולסה נכנסו במקום דור פרץ וגבי קניקובסקי.

ביטון כמעט ומצא את החיבורים בבעיטה חופשית מ-20 מטרים אבל הכדור חמק מהמסגרת בסנטימטרים.

בדקה ה-75 ערכו מכבי ערכה שני חילופים נוספים, כשדן ביטון פינה את מקומו לאבי ריקן וגם ג'ורג'ה יובאנוביץ' יצא ונכנס במקומו דור תורג'מן.

בדקה ה-87 כדור קרן של עומר אצילי מצד שמאל מצא את עבדולאיי סק שהתרומם מעל כולם ונגח פנימה. חיפה מאזנת ל-1:1.