מכבי נפרדה הערב (שלישי) ב-1:1 את משחק הצמרת מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-29 בליגת ONE ZERO. בסיום המשחק המאמן אייטור קראנקה דיבר במסיבת עיתונאים לסיכום המשחק בבלומפילד.

"שיחקנו מול קבוצה מהמקום הראשון, ניצחנו במשחק הקודם ויכולנו להוביל 0:2 או 0:3 במחצית. בחצי השני הם עשו חילופים, אני מתוסכל אבל גאה בשחקנים".

המאמן נשאל על בחירת החילופים שלו והסביר: "דור פרץ היה עם צהוב, גולסה שיחק טוב מאוד כששיחק קודם לכן. דן ביטון עשה משחק מדהים אבל אסור לשכוח שהוא לא שיחק תקופה והיה עייף. פארפה נכנס והיה טוב. בסיום דור תורג'מן נכנס במקום יובאנוביץ' כי הוא היה עייף ורצינו ללחוץ אותם בלי הכדור, לנצל יתרון במעברים, דור היה טרי והוא שחקן טוב מאוד".

לקראת המשחק הבא מול הפועל ב"ש אמר: "יש לנו משחק גדול מול ב"ש ונתייחס אליו באותה גישה כמו היום ובאותה גישה בה אנחנו נוהגים בכל משחק".

לסיום התייחס המאמן להתקדמות של הקבוצה תחתיו ואמר: "זה קורה צעד אחר צעד. המטרה הראשונה שלי היתה להשיג קבוצה מחוייבת. היום היה משחק מאוד אמוציונלי, ערן דיבר לפני המשחק ואני מרגיש שיש לנו רוח קבוצתית טובה. כשיש לך את זה הכל הופך לקל יותר, השחקנים ביחד ונלחמים אחד עבור השני".