כמה שחיכינו לרגע הזה. עונה חדשה כבר כאן ואיתה ההתרגשות והתקווה לחוות רגעי אושר חדשים עם מכבי – הרגעים שכולנו חיים עבורם. העונה, יותר מתמיד, לכולנו ביחד – השחקנים והצוות על הדשא ואתם האוהדים ביציעים – יש את הכוח והאחריות לדאוג ש-2023/24 תיזכר בהיסטוריה המפוארת שלנו כעונה שנתגאה בה. 

אירופה חוזרת לבלומפילד:

לאחרונה אנו מזהים מדיניות של החרפת העונשים על ידי בתי הדין של ההתאחדות וכתוצאה מכך אין לנו יותר מרווח לטעויות שייפגעו בנו. רגע לפני שהכל מתחיל, זו ההזדמנות להזכיר לעצמנו שעל כולנו מוטלת האחריות לדאוג לכך ששום דבר לא יפריע לקבוצה לעמוד במטרה החשובה ביותר – החזרת התארים לארון של מכבי.

מה פוגע בנו?

בעקבות העונות האחרונות המועדון זיהה מספר נושאים הנוגעים להתנהגות הקהל, ששיפורם יסייע במידה משמעותית להצלחה של כולנו בעונה הקרובה:  

פירוטכניקה וזריקת חפצים – את האנרגיות שהטירוף שלכם בבלומפילד נותן לשחקנים כולנו מכירים. הדחיפה שלכם מהיציע היא קריטית להצלחת המועדון. מנגד, אף אחד לא רוצה לשחק מול יציעים ריקים או להיטלטל ברחבי הארץ בדרך למשחקי רדיוס. כפי שאתם כבר יודעים, הפעלת אמצעים פירוטכניים וזריקת חפצים מכל סוג שהוא אסורה בהחלט וגורמת למועדון לנזקים כבדים. בואו נדאג שזה פשוט לא יקרה. 

פריצה למגרש או לזירת המשחק – בעקבות אירועי העונה האחרונה, כנגד מכבי עומד עונש של הפחתת 3 נקודות על תנאי במקרה של פריצה לדשא או לזירת המשחק. שימו לב: בית הדין מחמיר מאוד גם בנושא זה וכל פריצה עלולה לעלות לנו ביוקר. בין אם זו אקסטזה אחרי כיבוש שער או ילד תמים שנכנס בהתרגשות לזירה, מדובר בפעולות שעולות למועדון בקנסות כבדים ואף עונשי הפחתת נקודות שעלולים להכריע את גורל הליגה.

גזענות –  המועדון כבר הוכיח כי הוא פועל במדיניות של אפס סבלנות כלפי תופעת הגזענות, לרבות מקרים של הרחקות אוהדים לצמיתות. תפקידנו הוא לשים לב לעצמנו ואפילו לסביבה שלנו ביציע. רגע לפני שאתם שרים תחשבו טוב אם מדובר בשיר גזעני. אם יש לכם ספק פשוט אל תשירו.  

ספסרות – לאחרונה אנחנו עדים למקרים רבים של ספסרות של כרטיסים ומנויים. בחלק מהמקרים אנשים מציעים כרטיסים שכבר נוצלו או שלא קיימים וגורמים עוגמת נפש רבה לרוכשים. על כן מומלץ מאוד לוודא כי אתם קונים כרטיסים רק מהגורמים הרשמיים והמוסמכים לכך. אוהדים שיימצא כי סיפסרו – כרטיסם יבוטל מיידית והמועדון ישקול נקיטת צעדים נוספים כגון ביטול מנוי ועוד. 

לצערנו הרב בעונה החולפת נאלצנו להרחיק ולקנוס עשרות אוהדים שעברו על כללי ההתנהגות שפורטו בכתבה זו. לא נהסס לפעול גם בעתיד כנגד כל מי שיפגע במועדון ובקהל. 

לבסוף, אנחנו מדגישים שוב שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי – בואו ננצח יחד!