מכבי תחל את העונה האירופית במפגש מול פטרוקוב ממולדובה (הערב ב-20:30). מי שדיבר לקראת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג היה אנריק סבוריט שהתייחס למשימה שמצפה לצהובים וגם לעונה שכבר יצאה לדרך. 

"המטרות זהות, הגעתי לכאן כי זה המועדון הטוב ביותר בישראל ובכל עונה אנחנו מכוונים לקחת את כל התארים", אמר סבוריט, "אני חושב שהעונה משהו ישתנה, במועדון ואצל השחקנים. אני מצפה לקחת הכל, אני רוצה לקחת הכל".

בהמשך נשאל סבוריט על החיים במדינה וגם על הליך האזרוח שלנו ואמר: "אני מרגיש טוב מאוד בישראל, אישתי, המשפחה, זה בית שני עבורנו. אנחנו שמחים גם על היחס של המועדון. שנית, אני לא יודע, אתם אולי יודעים יותר ממני. אני מצפה לקבל את האזרחות, זה נכון, אבל נראה. עובדים על זה ונראה מה יקרה בחודשים הקרובים. אני מכבד את כולם ואת הצעדים שצריכים להיעשות, הם צריכים להחליט, זה לא תלוי בי ואחכה. אשמח מאוד אם יתנו לי את ההזדמנות להיות אזרח בישראל ואם לא הכל יהיה בסדר גם כן".

כשנשאל על השינויים ביכולת של מכבי במשחק מול ב"ש לעומת העונה שעברה ענה: "אמרתי גם בעונה שעברה שאחת הסיבות היא חדר ההלבשה. העונה יש לנו הרבה פגישות בין השחקנים וכולם מבינים שאנחנו צריכים לקחת צעד קדימה, לשנות הרבה דברים. כדי לנצח בכל משחק צריך לשנות הרבה דברים בחדר ההלבשה וגם בדרך המשחק. מה שהראינו בב"ש זה צעד ראשון אבל אסור לנו להיות רגועים, כי כשאתה מגיע רגוע כל קבוצה יכולה לנצח אותך".