מכבי תפתח מחר (ה', 20:00) את העונה במשחק גביע הטוטו מול הפועל ב"ש בטרנר. יממה לפני קיימה היום הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר דור פרץ לקראת ההתמודדות. 

פרץ נשאל על ההתחלה החדשה ומחנה האימון וסיפר: "תחושות נהדרות להתחיל את העונה ביחד כל השחקנים. זכינו בצוות ברמה הכי גבוהה שיש מבחינתי. זה משהו סופר חשוב. רעב עם המון תשוקה למשחק. זה משהו שאנחנו יכולים ללמוד ממנו המון כקבוצה וכיחידים. מאימון לאימון נלמד את העקרונות ונדבק בשיטת משחק שהוא והצוות מנחילים לנו. ככה אנחנו נתגבש ונצעד קדימה".

על חוסר ההצלחה בעונות הקודמות והציפיה לעונה הקרובה אמר: "אני אדבר בשם עצמי, לסיים בשתי עונות במקום ה-3 זה משהו מבחינתי לא ראוי למכבי תל אביב. זה לא מקום ראוי לנו. לי אישית יש אחריות לדברים שהיו בעונות הקודמות, אם זה כשחקן בתוך המערכת. גם לשחקנים נוספים, לאנשי הנהלה ומקבלי החלטות, לכולם יש חלק במקום שהמועדון היה בו בשנים האחרונות. כל אתגר הוא מקום לצמיחה. אם נדע למנף את המקום שהיינו בו לצמיחה אנחנו נעשה את שלנו ובגדול".

"אני חושב שכשחקני כדורגל המציאות שלנו היא להסתגל כמה שיותר למי שמקבל את ההחלטות ונותן את ההוראות על המגרש", הוסיף, "ככל שאנחנו עושים את זה יותר מהר אז אנחנו נרוויח את המקום שלנו על המגרש, ואם כולנו דבקים באותה דרך אז גם הקבוצה משגשגת. אני חושב שהעקרונות שהוא מנחיל לנו ברמה מאוד גבוהה, הקבוצה תשחק כדורגל רעב, אמיץ ואגרסיבי. זה מאוד חשוב וזה יוביל אותנו קדימה".

לסיום נשאל פרץ איזה מסר יש לו לאוהדים לקראת העונה: "הקהל יכול לצפות לקבוצה שתבוא רעבה מאוד לכל משחק. שלא תוותר על שום דבר. שתילחם, שתהיה שם כל רגע במשחק. למאמן יש משהו באישיות שלו שכל הזמן נמצא עם הרגל על הגז. כשהוא עם הרגל על הגז אז אף אחד לא יכול להוריד. אני חושב שזאת המכבי שיראו השנה על כל גווניה ואני חושב שזה יקח אותנו הכי רחוק שיש".