רובי קין פתח הערב (חמישי) באופן רשמי את העידן שלו כמאמן ראשי במכבי תל אביב ברגל ימין אחרי ניצחון 1:6 גדול על הפועל ב"ש באצטדיון טרנר במסגרת גביע הטוטו למתמודדות באירופה.

 

מאמן הצהובים סיכם את המשחק ואמר: "בהחלט ניצחון מרשים ויש דברים שאהבתי לראות ויש דברים שאהבנו פחות. מאוד התאכזבתי מהשער שספגנו. אנחנו לא צריכים לספוג שערים כאלה כשאנחנו שולטים במשחק. עשינו טעות בהגנה והם הצליחו להבקיע. זה יכול היה לקרות כשהתוצאה הייתה 0:0 ואז אתה מפסיד את המשחק. ריכוז זה המשחק. אז אנחנו נעבוד על זה עם השחקנים. אני מתייחס לדברים האלה כי אני דורש יותר מהשחקנים שלי והם גם דורשים מעצמם יותר. בכל שאר האספקטים היה משחק טוב מאוד עם שערים נהדרים עם דברים שעבדנו עליהם ונמשיך לעשות את זה".

"זו הדרך שאני מצפה שנשחק כדורגל. אנחנו נמשיך לעבוד על זה. אנחנו שיחקנו נגד יריבה קשה אבל לא כל משחק יראה ככה. יהיו לנו משחקים קשים יותר ונצטרך לדעת לנצח אותם. עכשיו נתחיל להתרכז במשחק בחמישי הבא באירופה".

על השלושער של ערן אמר: "אצל חלוצים מה שחשוב זה הביטחון. ככל שיבקיע יותר ככה יהיה לו יותר ביטחון. אני שמח גם על השערים של יונתן כהן, דו רפרץ ודן ביטון. ככה שיש דברים טובים ויש דברים שנצטרך לתקן".

על היכולת של יונתן כהן: "זו לא רק ההזדמנות של יונתן כהן אלא של כל השחקנים. מה שהיה בעונה שעברה פחות מעניין אותי. כולם יקבלו הזדמנות וגם הוא ייצטרך לעבוד ולשפר דברים. כל השחקנים יקבלו את ההזדמנות ושיקבלו אותה ייצטרכו לקחת אותה בשתי ידיים".

על הופעת הבכורה בכדורגל הישראלי: "נהנתי מאוד. גם מהכדורגל וגם מהאווירה והאוהדים מחכה למשחק הבא".