מכבי תל אביב תתארח אצל א.א.ק לרנקה למשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. המשחק ייערך יום רביעי, 09/08 בשעה 20:00 באיצטדיון א.א.ק ארנה (AEK Arena) בעיר לרנקה

מי זכאי לרכוש כרטיס למשחק?

כמות הכרטיסים שקיבל המועדון מצומצמת ולכן הקדימות לרכישת כרטיס נקבעה על פי הסדר הבא:

  1. בעלי ניקוד חוץ של 100 נקודות ומעלה. אוהדים אלה יהנו מקדימות ברכישה עד יום ראשון, 06/08 בשעה 18:00. שימו לב כי המלאי לרכישה מוגבל.
  2. ביום ראשון בשעה 18:00 תיפתח לחברי מועדון האוהדים FOREVER עד יום שני, 07/08 בשעה 12:00. שימו לב כי המלאי לרכישה מוגבל.
  3. במקרה שיישארו כרטיסים המכירה תיפתח לבעלי מנויים לעונת 2023/24 ביום שני בשעה 12:00. 

בעת תהליך הרכישה יופיע פופ-אפ שבו תתבקשו להזין את שמכם כפי שמופיע בדרכון, מספר הדרכון ותאריך הלידה שלכם. חשוב! במקרה שהשם שיוזן לא יהיה תואם לשם הלקוח באתר 'לאן' הכרטיס יבוטל. הפרטים שממלאים אלו הפרטים שיודפסו על הכרטיס והרשויות בקפריסין יאמתו את זהות בעל הכרטיס עם הדרכון שלו.

מחיר כרטיס – 75 ש"ח

  • אוהדי מכבי יישבו ביציע האורחים, הכניסה ליציע דרך שער 4, פרטים נוספים יישלחו ביום המשחק לרוכשים.

לרכישת כרטיס לחצו כאן

הנחיות חשובות לרוכשים:

  • בעת הרכישה יש לשייך את הכרטיס על שם האוהד לו הוא מיועד ואין להעביר כרטיס למישהו אחר. כל כרטיס ושם ישוייכו וייבדקו בכניסה לאצטדיון.
  • לאחר רכישת הכרטיס יישלח למייל המוזן במערכת אישור הזמנה ובו לינק לטופס עם מילוי פרטים אישיים. מילוי הטופס וכל הפרטים בו הוא חובה על מנת להיכנס למשחק! אם רכשתם יותר מכרטיס אחד יש למלא עבור כל נוסע את הטופס בנפרד.
  • על פי החוק הקפריסאי הכניסה לאיצטדיון מותנית בהצגת כרטיס אוהד מקומי. על כן לא תתאפשר כניסה של אוהדי מכבי תל אביב לכל יציע אחר מלבד היציע שהוקצה לאוהדי מכבי (שער 4).