"כמו תמיד אנחנו מגיעים לכל משחק לגופו, לא מסתכלים על המשחק הבא, יש לנו יריבה חדשה, תוכנית משחק, אנחנו רוצים להיות דומיננטיים ואגרסיביים", אמר שרן ייני לקראת המשחק הראשון מול צליה בפלייאוף הקונפרנס ליג (20:00 בבלומפילד).

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוסיף קפטן מכבי: "אנחנו משחקים בבית שלנו ומצפים לעשות עבודה טובה. עברנו על הקבוצה הזו, מכירים את השחקנים וסגנון המשחק. קבוצה כמו מכבי צריכה להיות דומיננטית כך שיגיבו אליה יותר משהיא מגיבה לקבוצות האחרות. אנחנו בטח לא מזלזלים, כל קבוצה שהגיע לפלייאוף היא קבוצה טובה וראויה. בשנה שעבר לניס לא היה קל נגד מכבי ובסוף היא עלתה בהארכה. אנחנו מאוד מקצועיים, יודעים שיהיה משחק קשה ואם נעשה את העבודה כמו שצריך אני מקווה שנוכל לעבור".

כשנשאל על מצבו באופן אישי ענה: "אני מרגיש בכושר טוב, נהנה מכל רגע שיש לי ומעריך את זה. אני עובד קשה, לוקח את עצמי לקצה שלי ומנסה לקחת גם את החברים. זה הולך טוב, אני מרגיש עדיין רלוונטי ושיש לי איך לאתגר את החברים וזה הדדי. לגבי הזמן שלי בסגל, אני תמיד מאמין בעצמי, מאוד רגוע. תמיד הוכחתי שאני מוצא את מקומי וגם השנה אמצא את מקומי".

לבסוף התייחס גם ליכולת של מכבי ולמאצ' אפ מול מכבי חיפה ואמר: "אני מאמין בקבוצה הזו מאוד, הנקודות שאיבדנו בשנה שעברה היו במשחקים אחרים, לא מחוייבות. אם היינו עושים את העבודה שלנו היינו מגיעים למאני טיים בעמדה טובה להילחם על האליפות. זו היתה טעות שלנו, משחקים כמו נגד ק"ש שפגענו במשקופים או נס ציונה. זה לא אומר שאנחנו לא קבוצה טובה, השחקנים שפה הם שחקנים טובים. יש פה שחקנים חדשים מאוד מעניינים, צוות חדש עם טקטיקה שונה שהשחקנים מתחברים אליו, אנחנו שואבים ביטחון מהאימונים ומהמשחקים".