מכבי העפילה אמש לפלייאוף הקונפרנס ליג אחרי ניצחון 0:1 על א.א.ק לרנקה במשחק הגומלין שנערך בבלומפילד. בסיום אנריק סבוריט דיבר עם כלי התקשורת וסיכם: "זה היה משחק קשה, אבל אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר. במשחק הראשון יכולנו לגמור את המשחק אבל זה הפך לקשה. אנחנו עובדים על זה ואנחנו שמחים שניצחנו".

"אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב יותר לעומת 2-3 העונות האחרונות, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד על זה, אנחנו יכולים להשתפר הרבה", הוסיף, "יש לנו שחקנים דומים אבל כולם מרוכזים בעבודה שלהם. אני חושב שהמשחקים הבאים יהיו קשים, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, לסיים את הפעולות כדי להפוך את המשחקים לקלים יותר. יש לנו גם משחק חשוב בדוחא וזו גם הכנה טובה לקראת השבועות הבאים".

בסיבוב הבא מכבי תפגוש את צליה מסלובניה, אותה מאמן שחקן העבר הספרדי אלברט ריירה. כשנשאל על בן ארצו ענה סבוריט: "שיחקתי איתו במאיורקה, אני מכיר אותו אבל לא ראיתי את המשחקים. השבוע נראה את הוידאו, נתכונן כדי לנצח ולהעפיל לשלב הבתים. הוא חכם, הוא מאמן ספרדי, היה שחקן טוב מאוד והוא אוהב כדורגל אז בטוח שהוא יקשה עלינו".

על המעבר של ג'ורג'ה יובאנוביץ' לבאזל אמר סבוריט: "הוא חלוץ טהור, אוהב להבקיע ואני חושב שיהיה לו אתגר טוב שם, להשתפר ולהראות שהכישרון שלו מתאים לשם".

לבסוף נשאל גם שחקן ההגנה שלנו גם על הליך האזרוח שלו וסיפר: "אני לא יודע, מה שאני יודע אני יודע מהחדשות. אני מחכה להחלטה, אם יתנו לי אני אשמח ואם לא הכל יהיה בסדר. אני אשמח לעזור למכבי ואם יקראו לי לנבחרת אז גם כן".