מכבי תל אביב תקיים הערב (רביעי) את האימון המסכם באצטדיון זימברו בקישינב לקראת משחק הגומלין שיערך בחמישי (20:00) נגד פטרוקוב במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג בסיבוב השני.

עוד באתר:

הצהובים מגיעים למשחק ביתרון 0:3 מהמפגש הראשון בבלומפילד, ורגע לפני האימון המאמן, רובי קין התייחס במסיבת העיתונאים להכנות למשחק הגומלין.

"אני לא חושב שצריך להתעסק במי פייבוריטית במשחק הזה", אמר קין שנשאל האם מכבי מגיעה פייבוריטית. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות וכמובן אנחנו מגיעים ביתרון מהמשחק הראשון אבל זה לגמרי משחק אחר. זה משחק קריטי. בכל מקרה אנחנו נשחק כמו שאנחנו רוצים לשחק גם אם התוצאה הייתה 0:0 ומשחקים במטרה לנצח את המשחק. אני רוצה לנצח את המשחק זה לא חשוב מי הפייבוריטית אלא בלהיות מרוכזים וממושמעים. המשחק הקודם נגמר וזה משהו שעבדנו עליו השבוע. זה חשוב שהשחקנים יגיעו דרוכים ברמה הזאת. אני מגיע עם הרבה ניסיון בכדורגל ודברים קורים ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים אבל באותה מידה לשחק את המשחק שלנו ואני אתן לשחקנים את האומץ לעלות ולשחק את המשחק ששיחקנו בשבועיים האחרונים".

על המשחק שהוא מצפה לראות מחר כולל מהיריבה המולדובית אמר: "כל משחק הוא שונה. היריבה הגיעה במשחק הקודם למספר הזדמנויות ואנחנו נצטרך לדאוג שבמשחק הזה הם לא יגיעו לאותם הזדמנויות. בכל זאת מדובר בקבוצה שמשחקת בבית שלה לעיני הקהל שלה ומרגישה באצטדיון הזה נוח. זו קבוצה מסוכנת וכמו שאמרתי בכדורגל אתה לא יודע איך דברים יתפתחו. עבדנו השבוע אחרי שהכרנו את הקבוצה בשבוע שעבר כבר. יש ליריבה הזו איכויות וראינו שהגיעו למצבים במשחק הראשון. אני בטוח שבמשחק הזה הם ינסו לכבוש שער ראשון מוקדם כדי להלחיץ אותנו. אנחנו נצטרך להיות מרוכזים במשחק שלנו. אני חושב על המשחק הזה ולא על המשחק הבא. זה יהיה יהיר מבחינתי. כך גם השחקנים שלי ולכן אנחנו מרוכזים רק במשחק מחר ומקווים לעשות את העבודה".