אחרי הניצחון 1:5 על בני סכנין בדוחא והעפלה לגמר גביע הטוטו, מאמן מכבי תל אביב, רובי קין, סיכם את המשחק: "המחצית הראשונה הייתה בסדר. מדובר ביריבה שתמיד קשה לשחק נגדה באצטדיון הזה ככה שאין משחקים קלים.מבכל זאת להבקיע 5 שערים במשחק חוץ זה תמיד קשה ובהחלט הייתה פה הופעה מרשימה".

על חזרתו של עידן נחמיאס לכר הדשא אחרי 8 חודשים בהן נעדר מאז פציעתו בברך אמר המאמן: "במהלך הקריירה שלי היו לי כמה פציעות אבל רציניות מאוד. אני רק יכול לדמיין מה עבר על עידן במשך 8 חודשים. הוא היה ממשומע וחדור מוטיבציה. אני חשבתי שזה מאוד חשוב לתת לו כמה דקות גם בפן המנטלי וגם בשבילו שייראה שאנחנו כקבוצה מאחוריו. כולם היו שם בשבילו כל הצוות המקצועי הצוות הרפואי. אנחנו שמחים בשבילו. גם המחווה שערן עשה בשבילו עם סרט הקפטן זה מאוד יפה. אני חושב שכולם הראו מה אנחנו מנסים להשיג במועדון הזה. הביחד. אפשר לנצח רק אם כולנו נהייה ביחד כל הזמן".

"אני מקווה שגם במשחק הבא נראה ככה ועוד נשתפר. עכשיו המשחק הזה נגמר ואנחנו נתרכז ליום חמישי. זה משחק מאוד קשה ומאוד חשוב. אני מקווה שעם הקהל שלנו מאחורינו נשיג את המטרות. כמו בכל משחק המטרה לנצח".