אחרי ה-1:1 בקפריסין בשבוע שעבר, מכבי תעלה מחר (חמישי, 20:00) למשחק הגומלין המכריע מול א.א.ק לרנקה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן רובי קין למאבק על הכרטיס לפלייאוף באיצטדיון בלומפילד. 

תחילה נשאל קין האם הלחץ הוא על מכבי וכיצד היא מתמודדת עם הציפיות לקראת מחר וענה: "כדורגל אף פעם לא קל. במיוחד באירופה, אם לא תנצל את ההזדמנויות שלך אתה עלול לא להצליח. זה היה הסיפור במשחק האחרון, יכולנו להוביל בהפרש של 3 שערים אבל שום דבר לא ניתן לך, אלא אתה צריך לקחת ולא עשינו את זה.  הלחץ גם עליהם, גם הם צריכים לנצח, הלחץ הוא על שתי הקבוצות ובלי קשר – תמיד יש לחץ כשאתה במכבי. עם הציפיות, והציפיות שאני שם על השחקנים, תמיד צריך לנצח וזה לא יהיה שונה גם מחר".

"אני נרגש לקראת המשחק מחר, אני ממש מצפה לו", הוסיף המאמן, "אני חושב שגם השחקנים. היה שבוע נהדר, הרבה אנרגיה והתלהבות, אני רואה את הרצון שלהם שהמשחק כבר יגיע".

על ההתמודדות של מכבי עם ההתקפות המתפרצות של היריבה במשחק הראשון אמר: "עשר הדקות הראשונות ועשר הדקות האחרונות היו הבעייתיות. עבדנו על כך השבוע אבל אם ננצל את ההזדמנויות שלנו במשחק לא נהיה במצב הזה. אני חושב שברור שאם אתה מנצל הזדמנויות אתה לא תגיע למצבים האלה. זה תלוי בי, בצוות האימון, בעבודה עם השחקנים ולעצור טעויות. אין לך זכות לנצח אף משחק, אתה צריך להרוויח את זה. לעבוד בשביל זה, להגיע עם רצון בכל משחק לא לספוג ולכבוש יותר שערים מהיריבה. זה משהו שאני מחדיר בשחקנים, יהיו לנו משחקים צמודים, נצטרך את כולם. בשבוע שעבר דניאל ייצר הצלה גדולה. השחקנים יודעים את זה, היתה להם הזדמנות לנצח במשחק ועכשיו תהיה להם הזדמנות גם מחר".

כנשאל האם מילסון יהיה בסגל ענה המאמן: "כן, הוא יהיה בסגל".

לסיום נשאל קין האם הוא רואה בכמות המצבים הגדולה שהקבוצה מייצרת כסימן טוב וענה: "כן, זה סימן טוב. הייתי מאוכזב אם לא. כמות ההזדמניוות שיצרנו ב-4 המשחקים האחרונים היתה גדולה. כשאנחנו במצב הזה אנחנו צריכים להישאר רגועים וזה יבוא, ככל ששחקנים יכבשו יותר שערים גם הם יקבלו יותר ביטחון, זה נורמלי. אני שמח שהעבודה שלנו באימונים, במיוחד על סיטואציות כאלה, עובדת היטב ועכשיו זה עניין של להוציא לפועל".