מכבי תפתח הערב (ראשון, 20:15 בבלומפילד) את ליגת ONE ZERO במשחק ביתי מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור הראשון. לאחר הניצחון על צליה בפלייאוף הקונפרנס ליגהמאמן רובי קין ושחקן ההתקפה יוני כהן דיברו גם על מה שמחכה למכבי הערב. 

המאמן רובי קין התייחס למעבר המהיר בין המשימות באירופה לליגה ואמר לקראת המשלק: "נעשה את המעבר מאירופה למסגרת בישראל כמו שעשינו כבר, שיחקנו נגד אשדוד בתחילת הקיץ במשחק אימון, היו מאז הרבה שינויים כמובן, ראינו את המשחקים שלהם בגביע הטוטו ככה שאנחנו מבינים מול מי אנחנו מתמודדים. אנחנו רוצים להתחיל כמו שצריך את הליגה, אנחנו פה כבר תקופה ארוכה, אבל רק עכשיו הליגה מתחילה. שיחקנו הרבה משחקים, אנחנו בכושר, אנחנו חדים ואני מחכה לפתיחת הליגה כמובן".

יונתן כהן אמר לקראת המחזור הראשון של הליגה: "אני חושב שרוב השחקנים שלנו בכושר טוב, בכושר משחק, גם השחקנים שפחות שיחקו עד עכשיו עובדים מאוד קשה באימונים. אני מאמין שכל אחד מגיע מפוקס למשחק הזה. נשאב את הדברים הטובים מהמשחק מול צליה, נתקן את הטעויות ונבוא לפתוח את הליגה בסערה כי אנחנו מאוד רוצים את התואר הזה. זה מרתון ארוך, נתחיל, מחזור – מחזור, נסתכל לאשדוד בעיניים ולא נזלזל לרגע".

צפו בכהן מדבר: