מכבי תל אביב העפילה הערב לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג אחרי שגברה 0:2 (0:5 בסיכום שני המשחקים) על פטרוקוב במשחק השני מבין שניים משערים של פארפה גויאגון ודור פרץ בתוך תוספת הזמן. 

בסיום המשחק המאמן, רובי קין, התייחס לשערים שהובקעו בדקות האחרונות ואמר: "אנחנו מרוצים מהתוצאה ומהעפלה כמובן. ידענו שזה משחק שיהיה שונה וזה עוד משחק ללמוד ממנו במיוחד שאנחנו מבינים שבליגה שלנו בישראל יהיו לנו משחקים דומים ונצטרך למצוא את הדרכים גם לפתוח את המערכים הסגורים וגם לשחק בסבלנות. לא מבקיעים תמיד בדקות הראשונות של המשחק. כדורגל משחקים 90 ויותר דקות. 8 הדקות האחרונות היו בדיוק על פי תוכנית המשחק שלנו – לשחק בשתי נגיעות ולהניע את הכדור מהר. ידענו שהם ישחקו מאחור וכשמחזיקים בכדור יותר מידי אז זה קל ליריבות לסגור אותך. אני חושב ששרן שיחק נכון בסיטואציה הזו וכך השגנו את השערים. 5 שערים בשני משחקים גם הרבה הזדמנויות ולא לספוג זה סה"כ תוצאה טובה".

על החודש האחרון במכבי ומה הספיק ללמוד ממנו על השחקנים אמר: "היום אני יודע יותר על המועדון. אני חושב שכמאמן להיות חודש פה ולראות את השחקנים אני שמח שהייתה לי ההזדמנות לראות הרבה שחקנים משחקים במשחקים האלה. לתת לשרן ולעידו שחר זה לא פחות חשוב כי בסופו של יום כדורגל זה לא משחק אינדיבדואלי אלא קבוצתי ואתה לא יכול לשחק בשביל עצמך אלא לחשוב על הקבוצה. כולם הרגישו חלק ממה שאנחנו רוצים לעשות ומהמטרות שלנו. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהם יקבלו הזדמנויות והם קיבלו. בשלושת המשחקים האחרונים ראינו הרבה שחקנים וזה טוב בשבילי ואני אמשיך לעודד אותם. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".