מכבי חזרה הערב (ראשון) לליגה וסיימה ב-1:1 את משחק הבית מול בני ריינה במסגרת המחזור השלישי. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

"לפרקים היינו מרושלים, איבדנו יותר מדי כדורים, אנחנו מדברים על לשחק פשוט אבל לפעמים ניסינו יותר מדי", אמר קין", בסך הכל, זה ברור שהיינו צריכים לנצח, אין שאלה, עם ההזדמנויות שהיו לנו, אבל בכדורגל אם לא מנצלים הזדמנויות לא מנצחים משחקים".

על ההסתגרות ובזבוזי הזמן של היריבה אמר המאמן: "מצאנו פתרונות כי היו לנו הזדמנויות, אבל לא לקחנו אותן. מההתחלה אני חושב שהשופט היה צריך להיות תקיף יותר ולזרז את השחקנים יותר, אבל נצטרך לקבל את זה שקבוצות ינסו לתסכל אותנו פה. נצטרך להיות סבלניים, לשחק עם מסירות פשוטות ולא בכדורים מסובכים".

"בכדורגל לא מובטח לך כלום", הוסיף, "תמיד יהיו משחקים כאלה ואנחנו צריכים לקבל את זה. להמשיך למשחק הבא וכל עוד נאמין בתהליך ונעשה דברים פשוטים ננצח הרבה יותר משחקים מאשר שנפסיד".

לסיום נשאל המאמן על צירוף השוער אורלנדו מוסקרה והסביר: "חשוב שיהיה לנו סגל חזק ותחרות על מקומות בכל מקום. זה רק יעשה את הקבוצה חזקה יותר. מי מהם ישחק? זה תלוי בהם".